معرفی بهترین ست های هدیه نوروزی 1402

معرفی ست هدیه نوروزی

زمانی که از نیمه‌ی سال عبور کردیم و به اواخر سال نزدیک می شویم، وقت آن است که به عنوان سازمان یا شرکت، به هدایای تبلیغاتی و ست‌های نوروزی فکر کنیم و برای تولید و طراحی آن قدم برداریم. امروزه هر شرکت یا سازمانی برای روند تبلیغات خود نیاز به استفاده از یکی از مهم ترین روش های تبلیغات که به آن هدایای تبلیغاتی می گویند دارد. ست‌ هدیه نوروزی جز این دسته از تبلیغات می باشد. هدایای تبلیغاتی محصولاتی هستند که جز کاربردی ترین ابزار استفاده هر فرد در زندگی او می باشند. و بخاطر همین مساله بهترین محصولات برای تبلیغات هر سازمان یا شرکتی می باشند. حال هدایای تبلیغاتی در مناسبت‌ها و مراسمات مختلف به عنوان هدیه ای تبلیغاتی به مخاطب و مشتری داده می شوند تا احساس خوبی را برای او به ارمغان بیاورند. این محصولات که به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده می شوند فرقی با محصولات دیگر مشابه خود ندارند. تنها تفاوت آن‌ ها این است که سازمان یا شرکت، اطلاعات خود را مانند لوگو یا نشانه و طرح و هویت بصری سازمان را و در برخی مواقع اطلاعات محصول یا خدمات روی آن درج می کند تا مشتری در حال استفاده از آن محصول مرتب با تکرار اطلاعات سازمان اسم سازمان را به خاطر بسپارد. در این مقاله می خواهیم به معرفی ست هدیه نوروزی و انواع آن بپردازیم. ست هدیه نوروزی در مناسب عید نوروز هدیه داده می شود و در واقع  این پکیج ترکیبی از چند محصول تبلیغاتی هستند تا هدیه ای خاص و مناسب برای مشتری باشند. در این مقاله می خواهیم به معرفی هدایای تبلیغاتی نفیس بپردازیم که برای مناسبت نوروز تدارک دیده می شوند و به مخاطب هدیه داده می شوند.

ست هدیه نوروزی

ست یا پک در هدایای تبلیغاتی به ترکیبی از دو تا چند محصول تبلیغاتی گفته می شود که در واقع به عنوان هدایای تبلیغاتی به مشتری هدیه داده می شوند. این ست‌ها در واقع عموما نام‌های مخصوصی با توجه به محصولاتی که داخل آن ها هستند دارند و ترکیبی از چند محصولی هستند که با هم ارتباط دارند. ست هدیه نوروزی پکیجی شیک و بسیار خاص محسوب می شود که قرار است مشتری یا مخاطب خاصی را خوشحال کند. عموما ست های تبلیغاتی به صورت ویژه برای بخشی از مخاطبان یا مشتریان آماده می شوند. که نشانه‌ی احترام، قدردانی و تشکر از مخاطب، مشتری یا کارمندان شرکت یا سازمان است.

مخاطب ست هدیه نوروزی کیست؟

در هر سازمان یا شرکتی اصول و قواعدی وجود دارد که طبق آن، مشتریان محصولات و خدمات از هم تفکیک شده اند. و چون ست هدیه نوروزی هدیه ای لوکس محسوب می شود نمی توان به تمام مخاطبان و مشتریان ست هدیه نوروزی را هدیه داد. در نتیجه دسته بندی های مختلفی انجام می گیرد و به بخشی از مخاطبان این هدیه داده می شود. باقی مخاطبان و مشتریان عموما به صورت تکی هدایای تبلیغاتی را در مراسمات و مناسبت های مختلف دریافت می کنند. در اینجا به چند مورد اشاره می کنیم.

مدیران و کارمندان سازمان:

بخشی از مخاطبانی که ست هدیه نوروزی می تواند به آن‌ها تعلق بگیرد مدیران و کارمندان شرکت یا سازمان هستند. عموما تمام سازمان ها از هدایای تبلیغاتی در انتهای سال برای تشکر و قدردانی از مدیران بخش های مختلف خود و کارمندان خود استفاده می کنند. بعد از یک سال فعالیت و همراهی نیروها، این هدیه به مثابه قدردانی و تشکر ممکن است از خستگی آن ها بکاهد و آن ها را با سازمان همراه تر کند. و به نوعی بیشتر احساس کنند که در یک خانواده قرار دارند تا صرفا یک محیط کاری.

مخاطبان هدف:

بسیار پیش می آید در انتهای سال مراسمات یا ایونت های مخصوصی برگزار می شود و در این نوع مراسمات بخشی از مخاطبان هدف ما، سرمایه‌دارها و کارآفرینان را خواهیم دید. در نتیجه بهترین وقت برای تبلیغ و آشنا کردن این نوع مخاطبان با سازمان ما ،این نوع مراسمات و ایونت های مختلف است. در اینجا نیز می توانیم با استفاده از ست هدیه نوروزی آن ها را با محصولات و خدمات سازمان خود آشنا کنیم.

مشتریان وفادار:

دسته‌ی دیگری نیز وجود دارند که در طول یک سال همیشه با خرید از خدمات و محصولات ما کنار سازمان بودند. قطعا این نوع مشتریان با قدردانی از حضورشان، روابط خود را با سازمان طولانی تر کرده و نسبت به سازمان ما متعهد تر خواهند شد. پس این نوع از مشتریان نیز می توانند ست هدیه نوروزی را دریافت کنند.

 

انواع ست هدیه نوروزی 1402

معرفی ست هدیه نوروزی را که انجام دادیم، حالا وقت آن است که انواع ست هدیه نوروزی را شرح دهیم و محصولات تبلیغاتی‌ای که در آن ها قرار دارند. هر سازمانی متناسب با هدف و برنامه‌ای که دارد می تواند یک یا چند ست هدیه نوروزی را انتخاب کند. در نظر داشته باشید که می توان از محصولاتی که داخل خود سازمان تولید می شوند هم در کنار این ست های نوروزی استفاده شود. فقط مهم است که انتخاب کنیم کدام ست با محصولات ما نزدیک تر است و هارمونی دارد.

ست مدیریتی :

ست مدیریت شامل دو تا چند محصول تبلیغاتی مختلف از این دسته از محصولات می شود . ست های مدیریت می تواند از هدایای نفیس و صنایع دستی باشد تا ست روان نویس و کتاب های نفیس و سررسید یا سالنامه مدیریتی. در این نوع ست هم می توان به صورت خاص هدیه را انتخاب کرد مثلا

– رومیزی ترمه‌ی دست دوز به همراه گلدان سفالی.

– ترکیبی از صنایع دستی دست ساز ایرانی

– ستی از روان نویس، سالنامه، کیف تبلیغاتی ، دفترچه یادداشت.

به هرحال در کل، ست مدیریتی نوروز باید مناسب مدیران و در شان و کلاس این قشر باشد. و عموما کالاهای لوکس در این ست قرار می گیرند. تا مخاطب مدیر یا کارآفرین و صاحب مشاغل را تحت تاثیر قرار دهد. انتخاب درست این محصولات تبلیغاتی بسیار کمک کننده خواهد بود و در هزینه صرفه جویی خواهد کرد. لازم نیست گران ترین محصولات را برای ست مدیریتی انتخاب کنیم.  کافی است مخاطبی که می خواهیم به او هدیه نوروزی بدهیم را به خوبی بشناسیم تا او را با هدیه ای مناسب تحت تاثیر قرار دهیم. این نوع ست های مدیریتی در تعداد کم تهیه می شوند و مخاطبان بسیار خاصی را تحت پوشش قرار می دهند.

ست هدیه چرم:

این ست نیز جز ست های لوکس برای نوروز قلمداد می شود. اما نه به اندازه ست مدیریتی. مخاطب این نوع از ست های نوروزی می تواند گسترده تر باشد این ست نیز می تواند دو تا چند محصول را پوشش دهد. تمام محصولات داخل این ست چرمی هستند مانند

– سررسید یا سالنامه چرم

–  جاکارتی تبلیغاتی

– کیف چرمی

– کیف پول چرمی

جاکلیدی تبلیغاتی

در نهایت این محصولات در بسته ببندی یا جعبه ای شیک قرار می گیرند. مخاطبان این هدیه نوروزی می توانند سرپرست واحدها، مدیران بخش های مختلف سازمان و مشتریان وفادار باشند. انتخاب مخاطب این نوع از هدایای نوروزی به تصمیم سازمان بر مبنای برنامه و هدف مشخص آن سازمان مربوط می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *