ویژگی های خاص ترین مدل های جعبه پذیرایی لوکس باکس

مدل های جعبه پذیرایی لوکس باکس

اگر به دنبال بهترین و خاص ترین مدل های جعبه پذیرایی لوکس باکس هستید این مقاله دقیقا در راستای خواست شما طراحی شده است. ما در این اینجا به معرفی انواع جعبه های پذیرایی لوکس باکس و کاربرد آن ها خواهیم پرداخت. همچنین به شما عزیزان توضیح میدهیم که این جعبه ها را به چه کسانی هدیه دهید‌. بنابراین تمامی موارد مهم در زمینه جعبه های تبلیغاتی در این جا آورده میشود. پس اگر قصد دارید در راستای تبلیغات شرکت خود یک هدیه تبلیغاتی بصرفه و خاص تهیه کنید، جعبه های پذیرایی یکی از محبوب ترین این هدایا محسوب میشود‌. به طوری که شما میتوانید جعبه را با لوگو یا آرم شرکت خود خصوصی سازی کنید. سپس از این جعبه در مراسمات مختلف برای هدیه دادن به کارمندان و مشتریان خودتان استفاده نمایید. در دنیای امروز یکی از روش های بازاریابی و فروش و جذب مشتری، هدایای تبلیغاتی هستند. چرا که برای برند سازی و جذب مشتری وفادار استفاده از هدایای تبلیغاتی یک امر بسیار کاربردی و تاثیر گذار است.

جعبه پذیرایی چیست؟

در فرهنگ ما ایرانیان مهمان دوستی و نوع دوستی یک آداب دیرینه محسوب میشود. از این رو پذیرایی و تکریم میهمان یکی از خصایل اخلاقی ما ایرانیان محسوب میشود. در گذشته از طبقه های پرنقش و نگار و شیرینی خوری های زیبا برای هدیه دادن استفاده میکردند‌. اما امروزه جعبه هایی زیبا و متنوع، ارزان تر و در دسترس تر برای هدیه دادن تولید شده اند‌. بهترین و خاص ترین مدل های جعبه پذیرایی لوکس باکس فضایی کاملا بهداشتی، زیبا و جذاب را برای مهمانان به ارمغان می آورد‌ این جعبه ها امروزه کاربرد های بسیار زیادی دارند‌. از جمله کاربرد های آن میتوان به نگهداری از انواع دمنوش، چای، شکلات تبلیغاتی، شیرینی، آجیل و غیره اشاره نمود. جعبه ها در متریال و طرح های مختلفی تولید میشوند. به طوری که هر کسی با هر بودجه و سلیقه ای میتواند از میان این همه تنوع یک کدام را انتخاب نماید. این جعبه ها امروزه از ترند ترین محصولاتی هستند که برای هدیه دادن استفاده میشوند. پس استفاده از آن ها به عنوان هدیه تبلیغاتی خالی از لطف نیست.

ویژگی های مدل های جعبه پذیرایی لوکس باکس

بهترین و خاص ترین مدل های جعبه پذیرایی تبلیغاتی از مرغوب ترین مواد اولیه در ابعاد و ظرفیت های مختلف تهیه میشود. شکل هندسی این جعبه ها عموما مستطیلی شکل یا مربعی شکل است. این جعبه ها شامل دو قسمت بدنه و درب هستند. برای نگهداری محصولات مختلف فضای درون جعبه ها به بخش های کوچکتری تقسیم شده اند. درب این جعبه ها میتواند از چوب یا شیشه شفاف باشد که البته معمولا درب چعبه ها از قسمت فوقانی باز میشود‌ روکش درون جعبه میتواند از جیر، چرم، پارچه یا ساتن باشد. که البته هر کدام از این ها زیبایی منحصر به فرد خود را دارد. معمولا تصاویر روی جعبه از کیفیت بالایی برخوردار هستند و در هنگام شسته شدن مقاوم هستند. اگر چه ممکن است طراحی های روی جعبه از طریق حکاکی ایجاد شده باشد. در هر صورت این جعبه ها از زیبا ترین محصولاتی هستند که امروزه میتوان آن را برروی میز هر خانه ای دید و لذت برد.

انواع روکش بیرونی جعبه پذیرایی

در بخش قبل توضیح دادیم معمولا جنس جعبه ها از چوب است‌. ولی ممکن است از روکش های خاصی برای زیبا کردن این جعبه ها استفاده میشود. روکش های بهترین و خاص ترین مدل های جعبه پذیرایی تبلیغاتی میتوانند به شکل چشم گیری ظاهر جعبه ها را تغییر دهد. میناکاری، مخمل، پارچه جیر، چرم و غیره میتوانند به عنوان روکش مورد استفاده قرار بگیرند. از جمله طرح های محبوب و زیبایی که روی این جعبه ها کار میشود طرمه است. ترمه به نوعی ما را به اصل و سنت و ریشه آریایی بودن ما گره خورده است. همین موضوع نیز سبب میشود که باعث ایجاد یک حس کاملا مثبت به این طرح و نقش ها میشود. از این رو تلفیق ترمه و چوب میتواند تصویری شگفت انگیز در ذهن ما ایرانیان ثبت کند‌. اما در نهایت این شما هستید که میتوانید بر اساس سلیقه و خواستتان یک کدام از ده ها مدل جعبه پذیرایی را انتخاب و تهیه نمایید.

جعبه پذیرایی را به چه کسانی هدیه دهیم؟

از آنجایی این جعبه ها جز بهترین و خاص ترین مدل های جعبه پذیرایی تبلیغاتی هستند میتوان آن ها را به تمامی اقشار جامعه هدیه داد. این جعبه ها مناسب برای دکوری و روی میز میباشند. معمولا درون آن ها را پر از دمنوش و شکلات و شیرینی و غیره میکنند. بنابراین خانه ها، دفاتر مدیریتی و دیگر مکان های خصوصی و عمومی فضای مناسبی برای نگهداری از این وسایل هستند. از این جعبه ها برای پذیرایی از مهمان استفاده میشود. که البته حقیقتا این جعبه ها بسیار زیبا و شگفت انگیز هستند. بنابراین پیشنهاد میشود چنانچه قصد تهیه هدیه تبلیغاتی دارید این جعبه ها میتوانند از خاص ترین این هدایا باشند. شک نکنید هر کسی که  موفق به دریافت این هدیه شود بسیار خوشحال و شگفت زده خواهد شد. درواقع در دنیای بازاریابی هرچقدر یک هدیه از زیبایی بیشتری برخوردار باشد، هدیه بسیار مناسب تری خواهد بود.

جعبه پذیرایی را از کجا تهیه کنیم؟

برای تهیه بهترین و خاص ترین مدل های جعبه پذیرایی تبلیغاتی میتوانید به تمامی فروشگاه های معتبر در سرتاسر کشور مراجعه نمایید. همچنین میتوانید این وسیله را از طریق وب سایت های معتبر تهیه نمایید. برخی وب سایت ها خدمات چاپ لوگو برروی محصول نیز انجام میدهند. بنابراین میتوان برای تهیه هدیه تبلیغاتی نیز میتوان به این سایت ها مراجعه نمود. از جمله معروف ترین و با سابقه ترین آن ها وب سایت چاپخانه مجریان است. متقاضیان میتوانند تمامی سفارشات خود را به صورت عمده ثبت کنند. کارهای طراحی و حک لوگو نیز توسط همین مجموعه انجام میشود. گفتنی است سفارشات ثبت شده در این وب سایت در بالاترین کیفیت و کمترین زمان به دست مشتریان خواهد رسید. تیم مجریان در تلاش است که رضایت مشتریان را به هر قیمتی جلب نماید. بنابراین میتوانید با خیال راحت برای ثبت سفارش اقدام نمایید.

حرف آخر

در دنیای تبلیغات از هر روش نوینی استقبال میشود. هر روشی که سبب شود مشتری نسبت به شما و کسب و کارتان وفا دار باشد میتواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما عزیزان باشد. پس نسبت به هیچی گارد نداشته باشید. قطعا موفقیت ملزم به پرداخت هزینه و تلاش بی وقفه است. موفقیت به سادگی حاصل نمیشود و تلاش بسیار زیادی را مطلبد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *