لیوان تبلیغاتی هدیه ای بی نظیر برای رونق کسب و کار شما

لیوان پلاستیکیZ127

یک لیوان تبلیغاتی بی نظیر که لوگوی شرکت شما بر روی آن چاپ شده باشد،  می‌تواند یک هدیه تبلیغاتی عالی برای کسب‌و‌کار و معرفی برند شما باشد.بیشتر مردم، برای نوشیدن چای، قهوه و یا سایر نوشیدنی‌های سرد و گرم موردنیازشان از لیوان استفاده می‌کنند.شما می‌توانید با در نظر گرفتن این علاقه و نیاز روزانه مشتریان فعلی و همیشگیتان، هم هدیه‌ای مناسب و کاربردی به آنها اهدا کنید، و هم برند و اطلاعات تماس شرکتتان را همواره در معرض دیدشان قرار دهید.

لیوان تبلیغاتی

لیوان‌های تبلیغاتی از آن هدایای تبلیغاتی هستند که به حوزه‌های کاری خاصی محدود نمیشوند و برای همه ی کسب‌وکارها قابلیت طراحی و اجرا را دارند.و کاربرد این لیوان‌ها منحصر به زمان، مکان و افراد خاصی نمیباشد و از آنجایی که تقریبا همه ی افراد در هر موقعیتی که باشند دوست دارند تا از وسایل رایگان استفاده کنند.شما می‌توانید از این ابزار برای بازاریابی در نمایشگاه‌ها، کنفرانس‌ها، سمینارها و یا دفاتر و شرکتهایی که با شما همکاری می‌کنند استفاده کنید.شما هم می‌توانید لیوان‌های تبلیغاتی بی نظیر را بعنوان ست اداری در اختیار پرسنل خود قرار دهید و همین طور میتوانید به وسیله لیوان های تبلیغاتی از مراجعه کنندگان پذیرایی کنید.

چرا استفاده ازانواع لیوان تبلیغاتی برای هر کسب و کاری نیاز است

یکی از موضوعات مهم شرکت‌ها مسائل مالی و مدیریت هزینه میباشد که باید  تصمیم‌گیری ان برای کارهای مختلف مدیریت شود.

در رابطه با کارهای تبلیغاتی هم شرکت‌ها همیشه سعی می‌کنند تا از روش‌هایی مقرون به صرفه و موثر و کاربردی برای بازاریابی استفاده کنند.

لیوان‌های تبلیغاتی یکی از روش‌های موثر و در عین حال پرطرفدار است که هم به برند شما را به طور شایسته ای معرفی میکند، و هم بخش کمی از بودجه‌ی اختصاص یافته شما به کارهای بازاریابی را دربرمیگیرد. درواقع روشی کم‌هزینه به‌ حساب می آید.

یکی بهترین روش ها برای تبلیغات استفاده از هدایای تبلیغاتی

امروزه انواع مختلفی از هدیه تبلیغاتی به صورت مجموعه کاملی از هدایای تبلیغاتی کاربردی و یا تزئینی مناسب برای مشتری و کارمند هر برند طراحی می شود.

طراحی و معرفی پکیج یا ست هدیه تبلیغاتی باعث منحصر به فرد بودن و متناسب با هدف و هویت یک مجموعه و سلیقه مشتریان آن ها می شود.
این توجه و حساسیت همیشه رضایت مشتریان را به دنبال خواهد داشت.

امروزه در دنیای حرفه ‌ای فروش، تجارت و کسب و کار با در نظر گرفتن تبلیغات و هدایای تبلیغاتی بهترین شیوه برای پایداری در بازار، حفظ ارزش برند و حفظ و نگه داری مشتری محسوب می شود.

ضرورت استفاده از هدایای تبلیغاتی برای کسب و کارها

از جمله وظایف مهم هر کسب و کار این است که توجه مشتری را به محصول و خدمات عرضه شده خود جلب کنید.

یکی از راه های امروزی، مدرن و موثر در جلب توجه مشتری خرید و ارائه هدیه کاربردی و مفید است.

در زمینه برندینگ و تبلیغات، هدایای تبلیغاتی چند دهه است که روی کار آمده اند و در حال حاضر وب سایت های آنلاين انواع دسته بندی های متنوع از هدیه تبليغاتى را با عرضه

هدیه تبلیغاتی خلاقانه، جذاب و جالب مانند ساعت دیواری تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی، خودکار و غیره را با کیفیت و قیمت مناسب در سریع ترین زمان برای مشتری آماده میکنند.

تولید هدایای تبلیغاتی جدید و مدرن‌ به وسیله استفاده از ماشین آلات چاپ سیلک، لیزر، تامپو و غیر در زمان کوتاه و با کیفیت بالا در اختیار مشتری قرار می‌ گیرد.

شرکت جوپنزا با بیش از یک دهه تجربه در این زمینه، بهترین لیوان تبلیغاتی بی نظیر را ارائه میدهند.

انواع لیوان و ماگ تبلیغاتی کدامند

ماگ و لیوان از وسایلی شخصی است که در کل روز چند بار برای نوشیدن چای، قهوه، آب و دمنوش مورد استفاده افراد قرار می گیرد.

این لیوان ها در منزل، محل کار و غیر مورد نیاز همگان است. به خصوص در محیط های کاری که بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد.

شخصی بودن و قابلیت استفاده روزانه باعث شده تا لیوان تبلیغاتی جز آن دسته از هدایای تبلیغاتی باشد که هم مورد پسند صاحب برند است و هم مورد استقبال مشتری میباشد.

لیوان تبلیغاتی بی نظیر جز پر طرفدارترین محصولات تبلیغی صاحبان کسب و کار هستند. انواع لیوان تبلیغاتی می توانند با متریال و جنس های مختلف باشند و نمونه های زیاد و مختلفی دارند که لوگو، نام و اسم مورد نظر یک برند بر روی آن چاپ یا لیزر می شود.

لیوان ها و ماگ های تبلیغاتی عبارتند از: لیوان سرامیکی تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی حرارتی، لیوان پلاستیکی تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی کریستال، لیوان تبلیغاتی چینی، لیوان فلزی تبلیغاتی یا استیل، لیوان کاغذی تبلیغاتی و غیره میباشند.

که استفاده از هدیه تبلیغاتی مزایای زیادی دارد که در ادامه مقاله چند مورد از آنها را برایتان خواهیم گفت

شناخت بیشتر برند، تبلیغ به وسیله ی هدیه تبلیغاتی، ماندگاری نام و لوگوی کسب و کار در ذهن مخاطب یا مشتری، جایگزینی هدیه تبلیغاتی با کارت ویزیت، کاربردی و جذاب بودن هدایای تبلیغاتی،ارائه حس خوب و مثبت به مشتری و غیره.

سخن پایانی

طبق تحقیقات انجام شده توسط شرکت های عرضه محصولات تبلیغاتی، حدود ۸۰ درصد مخاطبان برای استفاده از خدمات یا محصولات کسب و کاری كه از آن هدایای تبلیغاتی مانند لیوان تبلیغاتی، فلش مموری یا غیره دریافت كرده باشند، تمایل بیشتری دارند.

برای همین هدیه تبلیغاتی، ساختار بازاریابی قدرتمند بازگشت مشتری و مشتری وفادار را به دنبال دارد. پس اگر به دنبال بازاریابی قدرتمند برای کسب و کار خود هستید، لیوان تبلیغاتی بی نظیر را به عنوان هدیه تبلیغاتی شرکت خود انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *