فلش تبلیغاتی چیست ؟+مزایا و چگونگی ساخت آن

فلش تبلیغاتی چیست, فلش تبلیغاتی, فلش مموری تبلیغاتی

فلش تبلیغاتی چیست ؟ از فلش تبلیغاتی با چاپ اختصاصی برای بازاریابی هم استفاده می شود و شما میتوانید توسط آنها، برند خود را تبلیغ کنید. فلش مموری هایی که می توانند در هر جایی همراه شما باشند، راحتی زیادی را برایتان به همراه می آورند. شما می توانید اسناد کاغذی را فراموش کنید و تمام اطلاعات خود را بر روی این اقلام رایانه ای به صورت ذخیره شده داشته باشید. فقط با توجه به میزان کارآیی این ابزار برای رشد کسب و کار شما، متوجه میشوید که چرا آنها در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی هستند. فلش مموری ها یکی از بهترین گزینه ها به عنوان هدیه تبلیغاتی و معرفی برند و لوگو و کسب و کار مجموعه شما، میباشد.

چاپ لوگو روی فلش تبلیغاتی

هر یک از شرکت ها و کارخانه جات مختلف برای افزایش بیشتر تولیدات خود می توانند لوگوی یا آرم و نماد شرکت خود را روی جعبه فلش مموری برای تبلیغات چاپ کنند. تا با چاپ بر روی جعبه فلش مموری در جنس ها و طرح های مختلف بتوانند هدیه ای تبلیغاتی بسیار خاص و بی نظیر را به دوستان و مخاطبین خود هدیه دهید.

مزایای استفاده از فلش تبلیغاتی چیست

از مهم ترین مزایای فلش تبلیغاتی قابل دسترس بودن آن میباشد. این فلش ها نه تنها در معرض دید صاحبان آن، بلکه در معرض دید مردم دیگر هم قرار میگیرد. در نتیجه با این محصول تبلیغاتی به راحتی میتوانید پیام بازاریابی خود را به دیگران هم انتقال دهید. در نتیجه نام مجموعه و برند شما از طریق این محصول تبلیغاتی به راحتی بر سر زبان ها می افتدو اگر فلش مموری تبلیغاتی شما محصولی با کیفیت باشد، آن وقت مخاطبین، شرکت شما را به عنوان یک شرکت عرضه کننده محصولات با کیفیت و خدمات برتر میشناسند و همیشه با احساس رضایتمندی از شما نام خواهند برد.

جعبه فلش تبلیغاتی چیست ؟

فلش مموری یکی از ابزارهایی است که به خصوص گروه دانشجویان و کارمندان و در کل قشر جوانان امروزی بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. جعبه فلش مموری را معمولا طوری می سازند که روی آن می توان طرح ها و عباراتی را پیاده کرد. به همین دلیل چاپ بر روی جعبه فلش مموری یکی از گزینه هایی است که می توان از طریق آن به تبلیغات نوین و هدایای ارزشمندی رو آورد. برای همین در صورتی که می خواهید هدیه ای به دوستان و آشنایان خود بدهید و در عین حال می خواهید کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید؛ می توان با استفاده از امکان چاپ بر روی جعبه فلش مموری هر گونه تصویر، لوگو، عبارت فارسی و انگلیسی یا به طور کلی هر طرح و برنامه دیگری را روی آن ها درج کنید.

چاپ روی جعبه فلش مموری

با توجه به وجود جعبه های فلش مموری در اندازه ها و جنس های مختلف، روی آن ها هر تصویر و عکس و لوگو و عبارتی را میتوان چاپ کرد تا با چاپ بر روی جعبه فلش مموری با هدف دستیابی به انگیزه های مختلف هدیه ای درخور دوستان خود یا هدیه ای تبلیغاتی برای رشد و توسعه کسب و کار خود تهیه کنید.

خرید و سفارش فلش مموری تبلیغاتی

یکی از انواع حافظه های قابل حمل، فلش مموری ها می باشند که به دلیل ابعاد کوچک و ظرفیت بالا به یکی از تجهیزات جانبی دیجیتال پرطرفدار در بین کاربران تبدیل شده است. در واقع استفاده از فلش مموری ها برای هر فردی لازم است. انسان همیشه در تلاش است که این وسایل را کوچکتر و قابل حمل کند و در نتیجه، فلش مموری های امروزی به دلیل حجم کم و فضای ذخیره سازی بالا تبدیل به گزینه خوبی شده اند.

ساخت فلش اختصاصی

این محصول تبلیغاتی کاربردی و پرطرفدار در بین مردم، در دنیای امروز با انواع مختلف ابزارها و محصولات تجاری ای مانند  لبتاب و کامپیوتر ها، دوربین های فیلم برداری و عکس برداری و تبلت ها و آیپد ها و گوشی های هوشمند در ارتباط میباشند و در واقع فلش ممورب نیاز هر شخص میباشد.

مدیران کسب و کار ها و در کل همه مخاطبین شما در محل کار خود از فلش مموری تبلیغاتی اختصاصی شما استفاده میکنند، برای همین ایده خیلی خوبی است که فلش مموری تبلیغاتی خود را متناسب با نیازهای آن ها به صورت اختصاصی طراحی و سفارشی کنید. این کار باعث میشود نام برند و لوگو شما برای آن ها شناخته شود و در ذهنشان ماندگار شود.

انواع فلش تبلیغاتی کدامند و هر کدام چه مشخصه هایی دارند؟

  1. فلش مموری فلزی تبلیغاتی
  2. فلش مموری کارتی تبلیغاتی
  3. فلش مموری پلاستیکی تبلیغاتی
  4. فلش مموری چرمی تبلیغاتی

معرفی فلش مموری فلزی تبلیغاتی

فلش مموری فلزی تبلیغاتی یکی از گزینه های محبوب و پرطرفدار در میان هدایای تبلیغاتی است و حمل آن در جیب و کیف آسان و چاپ روی فلش مموری فلزی جذاب و زیبا است و چاپ روی بدنه این نوع فلش مموری به صورت حکاکی لیزری و چاپ رنگی انجام میشود.

معرفی فلش مموری کارتی تبلیغاتی

این نوع فلش مموری جزء هدایای تبلیغاتی جذاب است که در چند سال گذشته، بین بقیه هدایای تبلیغاتی مورد توجه قرار گرفته است، فلش کارتی تبلیغاتی هدیه ای جذاب و کاربردی برای همه مردم و مصرف کنندگان است، این فلش مموری از جنس ABS ساخته شده که سبک و مقاوم است و دارای فضایی برای چاپ طرح و لوگو و مشخصات به صورت تمام رنگی میباشد، فلش مموری به صورت کارت ویزیت به شما داده میشود ولی یک هدیه تبلیغاتی به حساب می آید.

معرفی فلش مموری پلاستیکی تبلیغاتی

فلش مموری تبلیغاتی با بدنه پلاستیکی PVC فشرده با امکان حک لیزر و چاپ به صورت رنگی در سایز و اندازه اختصاصی با قیمتی اقتصادی هدیه ای مناسب در زمینه تبلیغات به حساب می آید.

معرفی فلش مموری چرمی تبلیغاتی

فلش  تبلیغاتی چرمی بیشتر به دلیل ظاهر شیکی که دارن در بین هدایای تبلیغاتی از محبوبیت بالاتری برخوردار هستند. افرادی که به هدایای نفیس مانند چرم علاقه مند هستند پیشنهاد میکنیم این فلش مموری را به عنوان هدیه تبلیغاتی انتخاب کنند. شما با چاپ متن یا لوگو مورد نظر خود بر روی این نوع فلش مموری، یک هدیه تبلیغاتی زیبا و نفیس خواهید داشت.

چیپست فلش چیست؟

مهمترین نکته برای خرید فلش مموری تبلیغاتی کیفیت چیپست آن فلش مموری هست، برند بودن چیپست میتواند خیال شمارا از یک خرید مطمئن راحت کند. نکته بعدی بررسی بدنه فلش مموری است ک باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد و ظریف باشد. موضوع دیگر بایستی اتصال بین بدنه فلش و چیپست محکم باشد تا در زمان استفاده به راحتی از هم جدا نشود.

چیپست برنددار و غیر برند چه تفاوتی باهم دارند؟

چیپست برند دار یعنی چیپستی که از کارخانه ای مشخص تولید میشود مانند کارخانه سامسونگ یا غیره که در ظاهر تفاوتی با چیپست های غیر برند ندارند، اما زمان آنالیز آن مشخص میشود که شما چه نوع چیپستی را خریده اید و نکته مهم دیگر آن، سرعت انتقال اطلاعات است که به چه شکلی صورت بگیرد که در وقت شما صرفه جویی شود. تراشه های چیپست های برند دار اصولا مربوط به کشور ژاپن یا تایوان است اما در چیپست های غیر برند، زیر نظر لایسنس همین برند بوده و در کشور چین است.

چگونگی ساخت فلش مموری تبلیغاتی

بعد از پرداختن به موضوع کلی فلش تبلیغاتی چیست بهتر است بپه نحوه تولید ان نیز پرداخته شود؛ برای تولید فلش مموری تبلیغاتی یک بخش مهمی از کار توسط شرکت های تبلیغاتی انجام میشود و بخش کاربردی آن توسط شرکت های سازنده فلش تبلیغاتی انجام میشود. برای ساخت فلش تبلیغاتی باید به یک شرکت تبلیغاتی کار را بسپارید و مدل و طرح سفارشی خود را به آن ها ارائه دهید ممکن است جزئیاتی مثل اشیا تزیینی یا کارت های پلاستیکی به ظاهر آن اضافه شود یا نیاز به قالب بندی جدید باشد و در آخر هم در اختیار شما عزیزان قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *