طراحی ساک دستی تبلیغاتی و طراحی ساک دستی کاغذی

برند سازی با چاپ ساک دستی تبلیغاتی
طراحی ساک دستی تبلیغاتی یک محصول تبلیغاتی است که به علت نوع کاغذ و جنس بکار رفته در آن مدت بسیار زیادی در چرخه مصرف باقی می ماند و از این رو یک راهکار تبلیغاتی بسیار بصرفه ، ارزان و مفید برای فروشگاه ها ، شرکت ها و ارگان ها است.
چاپ ساک دستی یکی از موثرترین روش های تبلیغاتی است که می تواند، تاثیر شگرفی در اذهان مخاطبان گذاشته و نظر آن ها را به اهداف مد نظر شما جلب نماید.
استفاده از ساک دستی تبلیغاتی که یکی از انواع هدایای تبلیغاتی ارزان است، چقدر در رسیدن به اهدافتان در زمینه تبلیغات تاثیرگذار است.

تاثیر ساک دستی تبلیغاتی در تبلیغات

یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین ابزارهای تبلیغاتی چاپ ساک دستی می باشد، زیرا برا استفاده از هدایای تبلیغاتی، ارائه کاتالوگ ها و بروشور ها و جهت قرار دادن اجناس خریداری شده توسط مشتری به آن نیاز دارید سرعت انجام آن و قابل بازیافت بودن و مقاومت نسبتا خوب آن، ساک دستی را به یکی از کار آمد ترین ابزارهای تبلیغاتی تبدیل کرده است.
در تبلیغات امروز، اگر صاحب تبلیغی باشید که علاوه بر آگاه سازی مردم از تجارت شما، کارایی موثری برای مخاطب داشته باشد، در تبلیغ تجارت خود موفق عمل کرده اید.
ساک دستی خرید ابزاری کاربردی و موثر برای تبلیغات شما میباشد که علاوه بر نقش تبلیغی برای شما، نقش کاربردی برای مخاطبان شما نیز ایفا می کند. به همین دلیل مدت زمان بیشتری در دست مخاطبان شما باقی می ماند و همچنین عده ی بیشتری از فعالیت تجاری شما آگاه می شوند.
شما با ارائه ی ساک دستی به مشتریان، نشان می دهید که به مشتری خود و خرید انجام شده توسط مشتری اهمیت می دهید، ارائه ی محصول شما در ساک خرید نشان دهنده ی احترام شما به مشتری، محصول و تجارت شماست.
تفاوت ساک دستی تبلیغاتی با نایلون در این است که ساک دستی فرم و ظاهر خود را تا مدت قابل قبولی حفظ می کند، اما نایلون مچاله شده و از شکل می افتد. تفاوت ساک دستی و نایلون مثل تفاوت کت و شلوار اتو کشیده با تی شرت پس از شسته شدن است!
ساک دستی تبلیغاتی، به عنوان نوعی بسته بندی و یا حتی در برخی موارد خود نیز به عنوان نوعی هدیه تبلیغاتی ، خصوصاً در یک دهه گذشته جایگاه خاصی پیدا کرده است.
ساک دستی

ساک دستی تبلیغاتی اغلب در موارد زیر کاربرد دارد

  • ۱. بسته بندی کالاهای فروشگاهی مانند پوشاک، ساعت، طلا و جواهر، آرایشی و بهداشتی، قطعات کامپیوتر و غیره. ساک خرید فروشگاهی
  • ۲. بسته بندی هدایای تبلیغاتی مانند سررسید، ارگانایزر، کتاب های نفیس، ست های مدیریتی، لوح تقدیر و یادبود و …
  • ۳. بسته بندی برای کاتالوگ ها، فولدر ها، اسناد و لیست قیمت ها و … علی الخصوص در زمان برگزاری همایش ها، سمینار ها و یا شرکت در نمایشگاه ها.
بدیهی است که بگوییم این کالا خود به تنهایی در دست هر فرد می تواند نقش یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک را ایفا  کند که طبیعتاً نقش موثری را در پیشبرد اهداف سازمان یا شرکت شما بازی کند.

ساک دستی تبلیغاتی در دو گونه ارائه می شود

  • ساک دستی پارچه ای
  • ساک دستی کاغذی

ساک دستی های پارچه ای 

به طور کلی قیمت ساک دستی های پارچه ای نسبت به ساک دستی کاغذی بالاتر است اما به همان میزان، کیفیت، کارایی و دوام آنها بیشتر است. ساک دستی های پارچه ای در دو جنس برزنتی و بافته ارائه می شوند. جنس برزنتی گرانترین نوع ساک دستی است . ساک دستی های غیر بافته دارای قیمت مناسب و کارایی بالایی هستند.
این ساک دستی ها بنا بر اندازه قابلیت تحمل وزن تا 25 کیلوگرم را دارند. ساک دستی های غیر بافته از تنوع رنگ چشمگیری برخورداند. چاپ بر روی ساک دستی پارچه ای به روش چاپ سیلک انجام می شود. در این روش از پارچه با توری با سوراخ‌های بسیار ریز استفاده می‌شود.
توری در قابی ثابت می‌شود. تصویر مورد نظر روی این توری نقش می‌شود. سپس بخش‌هایی از تصویر که نباید رنگ بخورد با ماده‌ای مسدود کننده مانند موم پوشیده می‌شود.
این قاب توری را در این حالت شابلون یا کلیشه می‌نامند. بعد از آن مرکب چاپ یا رنگ را با فشار کاردک یا غلطک به سطح چاپ شونده منتقل می‌کنند.
رنگ یا مرکب فقط از بخش‌هایی که مسدود نشده یه کاغذ یا سطح چاپ شونده منتقل می‌شود و تصویر روی آن ظاهر می‌شود.
ساک دستی تبلیغاتی پارچه ای در رنگ ها و طرح های سفارشی و در گرماژ های 60 و 90 تولید می شود. ساک دستی پارچه ای در سایز های استاندارد و سفارشی به مشتریان عرضه می شود.
برای سفارش و خرید ساک دستی پارچه ای در طرح و اندازه اختصاصی می بایست سفارش بیش از 1000 عدد باشد و برای سفارشات کمتر از این میزان محصولات از پیش آماده به مشتریان ارائه می شود.

ساک دستی تبلیغاتی کاغذی

ساک دستی کاغذی در جنس های گلاسه با روکش سلفون مات یا براق، کرافت و کاغذهای فانتزی عرضه می شود. ساک دستی های کاغذی با توجه به روکش دار بودن و تقویت دسته ها از استحکام بالایی برخوردارند.
چاپ ساک دستی در جنس گلاسه به روش افست انجام می شود. به همین دلیل هر تعداد رنگی که در طرح موجود باشد چاپ می شود. ساک دستی های کرافت  به هر دو روش سیلک و افست تک رنگ چاپ می شوند. رنگ های قهوه ای، نارنجی، سبز، قرمز و مشکی بر روی این ساک دستی ها بسیار زیبا به نظر می رسند.
خدماتی نظیر یووی موضعی، یووی اکلیلی، شخصی سازی دسته، طلاکوبی، داغی و برجسته سازی و … نیز در چاپ افست بر روی ساک دستی های مقوایی انجام می شوند.
ساک دستی های کاغذی با انواع کاغذ گلاسه، ساک دستی مقوای پشت طوسی و یا کرافت ساخته می شود که دو نوع گلاسه و مقوای پشت طوسی به منظور استحکام بیشتر باید با سلفون روکش شود.

مزایای ساک دستی کاغذی

علیرغم این که تصور می شود ساک دستی تبلیغاتی کاغذی ، به دلیل جنس کاغذی آن از دوام کمی برخوردار باشد، ولی تجربه ثابت کرده است، این محصول نه تنها داری استحکام بسیار زیادی بوده بلکه به دلیل داشتن روکش سلفونی توان و امکان حمل حتی تا 10 کیلوگرم وزن را در برخی از ابعاد آن دارد.
البته اصولاً کارکرد این کالا، یک نوع کارکرد فانتزی در نظر گرفته شده و برای اینچنین کارهایی استفاده و تولید نمی شود.
امروزه طراحی ساک دستی تبلیغاتی به عنوان یک عنصر شناخته شده در تبلیغات نقش موثر و پررنگی را ایفا می کند. طراحی ساک دستی کاغذی به دلیل قابلیت چاپ طرح و رنگ های مختلف با کیفیت بسیار بالا از شانس بالایی در جهان برخوردار است و اکثر فروشگاه از این محصول به عنوان یک تبلیغات موثر استفاده می کنند.
با ورود تجهیزات جدید و بالا رفتن کیفیت تولید ساک دستی تبلیغاتی کاغذی این محصول تحمل وزن تا 10 کیلوگرم را دارا می باشد و به همین علت مدت بالایی در چرخه استفاده باقی می ماند.
چاپ ساک دستی کاغذی به صورت تک رنگ ، دو و چهار رنگ چاپ و در گرماژ های 150 ، 170 ، 200 و 250 تولید می شود.
این محصول در سایز های استاندارد و سفارشی قابل تولید می باشد.
 برای سفارش ساک دستی های تبلیغاتی باکیفیت و در عین حال با قیمت مناسب از طریق سایت جوپنزا و شماره تلفن ثبت شده در صفحه همین حالا اقدام کنید‌. سفارشات شما در کمترین زمان ممکن با طرح و برند خودتان به دست شما خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *