صنایع دستی یک هدیه تبلیغاتی نفیس!!!

صنایع دستی تبلیغاتی نفیس

صنایع دستی تبلیغاتی نفیس چیست؟ این سوالیست که احتمالا ذهن شما را به عنوان یک کارفرما یا بازاریاب به خود درگیر کرده است. قطعا علت حضور شماهم در این صفحه رسیدن به جواب این سوال است. به همین منظور ما تصمیم گرفتیم مقاله پیش رو را به صنایع دستی تبلیغاتی اختصاص دهیم. اگرچه روش های بسیار زیادی برای تبلیغات وجود دارد ولی یکی از بهترین آن ها استفاده از صنایع دستی تبلیغاتی است. هدایای تبلیغاتی معمولا اقلامی هستند که به منظور تبلیغات تهیه میشوند و حاوی لوگو یا آرم شرکت هستند. پس چنانچه شما به عنوان یک کارفرما قصد تهیه هدیه تبلیغاتی نفیس دارید در این مقاله با ما همراه باشید. ما در اینجا علاوه بر معرفی انواع هدیه تبلیغاتی و تاثیر آن بر بازاریابی به موضوع صنایع دستی تبلیغاتی نیز خواهیم پرداخت.

 

هدایای تبلیغاتی چیست؟

 

لازم است در ابتدا بدانیم هدیه تبلیغاتی چیست و چه کاربردی دارد؟ درواقع هدایای سازمانی یا همان هدایای تبلیغاتی به کالاهایی گفته میشوند که گیرنده خود را به سمت یک موسسه یا کسب و کار هدایت میکنند. این کالاها معمولا به صورت رایگان ارائه میشوند و حاوی یک آرم یا لوگوی خاص میباشند. یکی از پرکاربردترین این هدایا خودکار تبلیغاتی هستند که احتمالا در هر شرکت یا موسسه ای با آن مواجه شده اید. این هدایا معمولا افراد را ترغیب میکنند که برای دریافت خدمات یا محصول به شرکت مرد نظر مراجعه کنند. هدایای تبلیغاتی میتوانند در ذهن و ناخوداگاه افراد نفوذ کنند و باعث ایجاد یک احساس مثبت در آن ها شوند. همین احساس مثبت خود به تنهایی سبب جذب این مخاطبان خواهد شد. هدایای تبلیغاتی میتوانند شامل هر نوع محصولی باشند. از صنایع دستی گرفته یا لوازم الکترونیکی، ست رومیزی تبلیغاتی و غیره میتوانند جز این دسته محصولات محسوب شوند.

 

صنایع دستی یک هدیه تبلیغاتی نفیس

 

می توان گفت در واقع هر محصول یا آیتمی که شما را به سمت یک کسب و کار ترغیب کند هدیه تبلیغاتی محسوب میشود. معمولا لوگو ها حاوی شماره تلفن، آدرس و وب سایت شرکت حک میشود. هدایای تبلیغاتی که شامل صنایع دستی نفیس هستند تنوع بسیار زیادی دارند که در ادامه به معرفی این آثار میپردازیم:

 

·       تندیس های میناکاری شده

·       ستی از صنایع دستی مختلف

·       خودکارهای خاتمکاری شده

·       جاچسبی های خاتم کاری شده

·       انواع مختلفی از تابلوهای صنایع دستی

·       ست اداری خاتم کار شده

·       جاقلمی یا جاخودکاری خاتم کاری شده

·       ساعت ها

·       گل نقره کاری

·       صنایع دستی از جنس چرم

·       گلدان های خاتم، میناکاری و غیره

·       شکلات خوری های میناکاری یا خاتم

·       تندیس نقره

·       و…

فروشگاه های متعددی وجود دارند که میتوان محصول مورد نظر خود را از آنها تهیه کنید. از این میان میتوان به چاپخانه جوپنزا اشاره کرد که ارائه دهنده انواع هدایای تبلیغاتی است.

 

مراکز تولید صنایع دستی در ایران

 

حال که فهمیدیم صنایع دستی تبلیغاتی چیست؟ لازم است به این موضوع اشاره کنیم که مرکز تولید صنایع دستی کجاست. یکی از شهرهایی که مرکز تولید انواع صنایع دستی مختلف هستند شهر اصفهان است. این شهر مهد فرهنگ و هنر در ایران است. هنرمندان بسیار زیادی در شهر اصفهان همواره مشغول خلق آثار هنری مختلفی هستند. در همین راستا بسیاری از چاپخانه ها صنایع دستی مورد نیاز خود را از این شهر سفارش میدهند. البته گفتنی است که شهری به نام لاله جین در استان همدان وجود دارد که مرکز تولید کننده ظروف سفالی در سرتاسر ایران است. به طوری که محصولات خود را حتی به خارج از کشور صادر میکنند. پس چاپخانه های مختلف میتوانند محصولات گفته شده از شهرهای مربوطه سفارش دهند و در دسترس مشتریان قرار دهند. صنایع دستی موجود در اصفهان و سایر شهرهای هنرمند ما بسیار متنوع هستند. پس میتوان بسته به سلایق گوناگون یک کدام از این موارد را تهیه کرد.

 

نمایندگی هدایا و صنایع دستی تبلیغاتی

امیدواریم تا اینجا از مقاله صنایع دستی تبلیغاتی چیست، لذت برده باشید و اطلاعات مفیدی کسب کرده باشید. اما موضوع مهم آن است که چکار کنیم که بتوانیم صنایع دستی با قیمت مناسب کسب کنیم. برای آنکه بتوانیم محصولات مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تهیه کنیم لازم است به نمایندگی فروش این محصولات مراجعه کرد. در وهله اول بهتر است چاپخانه ها و مراکز تولید هدایای تبلیغاتی صنایع دستی مورد نیاز موسسه خود را به صورت عمده و از شهرهای مربوطه تهیه نمایند. بدیهی است اگر این محصولات را از نمایندگی و تولید کننده اصلی تهیه کنید هزینه آن به قدر موثری کاهش خواهد یافت. در مقابل کارفرمایان برای هدیه تبلیغاتی بهتر است به چاپخانه ها مراجعه نمایند. از آنجایی که چاپخانه ها محصولات را به قیمت مناسب تهیه میکنند قطعا آن را با قیمت مناسبی در اختیار مشتریان قرار میدهند.

 

مزایای خرید صنایع دستی از نمایندگی

 

·       تمامی سفارشات به سرتاسر ایران ارسال میشوند.

·       اگر سفارشات به صورت عمده باشند هزینه ارسال رایگان خواهند بود.

·       امکان بازگشت محصول و هزینه در صورت هرگونه آسیب ایجاد میشود.

·       بسته بندی مناسب و کاملا ایمن برای محصولات

·       امکان پیگیری محصول از زمان سفارش تا هنگام تحویل

·       پشتیبانی به صورت 24ساعته

·       هزینه مناسب سفارشات به صورت عمده

·       تنوع بسیار بالای محصولات

·       کیفیت بالای محصولات

 

هدایای سازمانی صنایع دستی

شما میتوانید با توجه به بودجه مدنظر خود برای خرید بهترین هدیه سازمانی با بالاترین کیفیت و زیباترین ظاهر اقدام کنید.همان طور که می دانید برای تبلیغات گسترده،استفاده از محصولاتی که دارای قیمت بالایی هستند،روش مناسبی نمی باشد.ولی در صورتی که می خواهید صرفا برای کارکنان مجموعه خود یک هدیه تهیه کنید،استفاده از هدیه سازمانی صنایع دستی انتخاب بسیار مناسبی می باشد که در میان آنها ظروف فیروزکوب دارای بیشترین قیمت می باشند.

 

انواع هدایای تبلیغاتی

تا اینجا به طور کامل توضیح دادیم که صنایع دستی تبلیغاتی چیست، اما در این بخش به معرفی برخی هدایای تبلیغاتی میپردازیم که جزئی از صنایع دستی نیستند اما در دنیای تبلیغات بسیار مهم و موثر هستند. خودکارهای تبلیغاتی، خودنویس های تبلیغاتی، ماگ های تبلیغاتی، فنجان های تبلیغاتی، سررسید های اروپایی، پالتویی، وزیری و غیره، تقویم رومیزی و دیواری، جاکارتی، جاکارتی، کیف پول و ساعت های دیواری و رومیزی و غیره. تمام این موارد و صدها محصول دیگر میتوانند به نوعی هدیه تبلیغاتی باشند. در میان این همه تنوع شما باید بر اساس یک سری نکات مهم تصمیم بگیرید که کدام یک از محصولات برای کسب و کار شما موثر هستند. شما باید بر اساس شغل، سن، جنسیت مشتریانتان نوع هدایا را انتخاب کنید.

 

حرف آخر

 

چنانچه در زمینه تهیه هدایای تبلیغاتی مناسب اطلاعات کافی ندارید میتوانید از یک بازاریاب حرفه ای کمک بگیرید. پس ناامید نباشید شما میتوانید با کمترین هزینه بیشترین جذب مشتری را برای کسب و کار خود داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *