ساک دستی تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی پرکاربرد

برند سازی با چاپ ساک دستی تبلیغاتی

ساک دستی هدیه تبلیغاتی پرکاربرد می باشد که امروزه برای تبلیغات و بازاریابی بسیار استفاده می‌شود.

از این ساک دستی‌ها به عنوان دسته بندی و نگهداری محصولات خریداری شده در فروشگاه ‌ها و مرکزهای خرید استفاده می‌شود.

ساک دستی نه تنها در بوتیک ها، فروشگاه ها، فست فودها و بنگاه های مختلف تجاری و اقتصادی که فروشنده کالا و یا محصولات مختلف هستند، بلکه در بسیاری از موسسات و شرکت هایی که نیاز به معرفی خدمات خود در قالب ارائه هدایای تبلیغاتی و حضور در نمایشگاه ها دارند، مورد استفاده زیادی قرار می گیرد.

استفاده از ساک دستی هم برای حمل راحت تر محصولات شما توسط مشتری هم برای تبلیغات بسیار مفید و موثر می باشد و امروزه مدیران زیادی به سمت این هدیه تبلیغاتی رو آورده اند، چون هم قیمت ارزانی دارد و هم به گونه ای نقش بیلبورد تبلیغاتی را ایفا میکند.

ساک دستی تبلیغاتی چقدر در معرفی کسب و کار تاثیر دارد

ساک دستی هدیه تبلیغاتی پرکاربرد یکی از لوازمی است که امروزه برای بیشتر افراد کاربرد دارد و استفاده می‌شود برای همین می‌توان از آن برای معرفی و تبلیغ برند استفاده کرد.

با زیاد شدن، فعالیت های گوناگون تجاری و استفاده از تجهیزات و نیروهای متخصص در شرکت های مختلف دانستن نوع فعالیت برای بیشتر افراد جامعه و اطلاعات کامل در مورد شرکت ها، به کاتالوگ و بروشور تبلیغاتی نیاز دارد و با جمع آوری اطلاعات و نوشتن آن در بروشور این آگاهی در بسیاری از افراد به وجود می آید.

کاتالوگ و بروشور یکی از روش های تبلیغی بسیار موثر در موفقیت فعالان اقتصادی میباشد.

همه ی این کاتالوگ ها و بروشور های تبلیغاتی باید به وسیله چیزی حمل شوند، چه چیزی بهتر از یک ساک دستی تبلیغاتی شیک و سبک، اینگونه هم به گونه ای تبلیغات موثری خواهید داشت و هم وسیله ای برای حمل هدایایی تبلیغاتی ارائه داده اید.

ساک دستی تبلیغاتی

ساک دستی تبلیغاتی برای بسته بندی چه کالاهایی مورد استفاده قرار میگیرد

۱. دسته بندی هدایای تبلیغاتی مانند انواع سررسید، کتاب، ست‌های مدیریتی و هدایای تبلیغاتی دیگر مانند ماسک تبلیغاتی .

۲. دسته بندی کالاهای فروشگاهی مانند انواع پوشاک، ساعت و زیورآلات، قطعات الکترونیکی، لوازم آرایشی و بهداشتی و محصولات فروشگاهی دیگر.

۳. دسته بندی برای انواع کاتالوگ‌ها بروشورها، فولدرها، اسناد و فهرست که در هنگام برگذاری سمینارها بیشتر از آنها استفاده می‌شود.

در مقالات قبل در مورد انواع ساک دستی برایتان گفتیم.

در ادامه این مقاله به بررسی بیشتر  ساک دستی پارچه ای خواهیم پرداخت.

ساک دستی پارچه ای چه ویژگی هایی دارد

ساک دستی پارچه ای یک محصول تبلیغاتی کاربردی میباشد که بعنوان ساک خرید، ساک تبلیغاتی و بسته بندی به کار برده میشود.

ساک دستی پارچه ای یکی از ماندگارترین نوع ساک دستی ها می باشد.

بیشتر فروشگاه ها برای ارائه و فروش محصولات خود از آن استفاده میکنند و برند خود را تبلیغ می کنند. جنس ساک دستی پارچه ای، پارچه سوزنی یا اسپان باند میباشد.

ساک دستی پارچه ای دوست دار محیط زیست میباشد.

ساک دستی های پارچه ای در دو جنس برزنتی و غیر بافته  تولید میشوند. جنس برزنتی گرانترین نوع  ساک دستی است و تولید آن با فاکتورهای زیادی انجام میشود.

ساک دستی های غیر بافته هم قیمت مناسبی دارند و هم کارایی بالایی دارند.

این ساک دستی ها براساس اندازه قابلیت تحمل وزن تا ۲۵ کیلوگرم را دارند. ساک دستی های غیر بافته تنوع رنگ زیادی دارند که براساس سلیقه خود میتوانید رنگ را انتخاب کنید.

و نام تجاری و لوگو خود را میتوانید بر روی این ساک دستی های پارچه ای حک کنید و تبلیغات خود را در سطح شهر و کشور وسیع تر کنید.

قيمت چاپ ساك دستي پارچه اي چگونه تعیین میشود

ساک دستی تبلیغاتی در دو نوع دوختی و پرسی تولید می‌شود.

همانطور که از نام آن مشخص است ساک دستی پرسی، به وسلیه دستگاه، پرس شده و بدون جای دوخت است.  ساک دستی دوختی هم، به صورت دوخته و کاملا محکم است.

به طور کلی ساک دستی تبلیغاتی در گرماژ ۹. تا ۶۰، با تنوع رنگ در پارچه و کاملا با سلیقه شما قابل چاپ است، ساک دستی تبلیغاتی دوختی، قابل اجرا با چاپ سیلک و حداقل دو رنگ در چاپ و ساک دستی تبلیغاتی پرسی هم در یک رنگ چاپ می‌باشد.

یکی از مزایای این نوع ساک دستی، جنس مصرفی آن میباشد که علاوه بر محکم بودن، امکان بازیافت این محصول هم وجود دارد. ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی از استحکام بالایی برخوردار است.

ساک دستی تبلیعاتی در حال حاضر در انواع و اقسام جنس های کاغذی، پارچه ای و یا نایلونی تولید می شود، که شرکت جوپنزا با توجه به این که بیش از یک دهه در این زمینه فعالیت میکند، بهترین و باکیفیت ترین ساک دستی ها را طراحی و چاپ میکند.

قیمت ساک دستی های پارچه ای براساس جنس پارچه به کار رفته و تیراژ بالا یا پایین آن مشخص میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *