ساعت های دیواری تبلیغاتی مناسب چه کسب و کارهایی است؟

انواع ساعت های تبلیغاتی

در هر شرکت، اداره یا هر فضای دیگری، انواع ساعت های دیواری همیشه یک هدیه تبلیغاتی عالی، مفید، کاربردی و بدیع است. همچنین می تواند با لوگوی شرکت یا کسب و کار شما حکاکی یا چاپ شود. ساعت دیواری تبلیغاتی پیشنهاد جالبی برای انتخاب برای شگفت زده کردن وفادارترین مشتریان و همکاران است. ما می دانیم که ساعت های تبلیغاتی دیواری واقعاً چقدر ضروری هستند، به ویژه در شرکت ها یا مشاغل در سراسر جهان. به همین دلیل است که شرکت ما طیف گسترده ای از ساعت های تبلیغاتی را برای انتخاب ارائه می دهد که باعث ایجاد حس و تاثیر بر مشتریان و همکاران شما می شود.

جوپنزا می داند که هر شرکتی یک دنیاست. هر شرکتی متفاوت است و نیازها، ترجیحات و بودجه های کاملاً متفاوتی دارد. دقیقاً به همین دلیل است که ما به شما امکان انتخاب از بین طیف گسترده ای از امکانات را ارائه می دهیم. ما محصولات جالبی داریم که در طرح ها، اندازه ها، متریال ها و فرمت های مختلف عرضه می شوند.

در کاتالوگ ساعت‌ تبلیغاتی ما، همه چیز را از ساعت‌های دیواری کوارتز گرفته تا ساعت‌های دماسنج و هیدرومتر، از جمله ساعت‌هایی با تخته‌های آهنربایی و محفظه‌هایی برای عکس، در میان بسیاری از امکاناتی که باید انتخاب کنیم، پیدا خواهید کرد. ما در جوپنزا،با مجموعه وسیع ساعت های دیواری که باید از بین آنها انتخاب کنیم، تقویت کمپین بازاریابی شما را واقعاً آسان می کنیم.

انواع ساعت های تبلیغاتی دیواری

 

ساعت های چوبی

انواع ساعت های تبلیغاتی چوبی سالهاست که مد شده اند. آنها ظاهر متفاوتی را به دیوار شما می آورند. با ساعت دیواری چوبی چشمگیر طعم جذابی را به دکوراسیون دیوار خود اضافه کنید.

 

ساعت پلاستیکی

آیا می خواهید ساعت هایی بخرید که برای بچه ها و همچنین برای هدیه دادن به دیگران مناسب باشد؟ ساعت های تبلیغاتی  پلاستیکی برای شما بهترین هستند. آنها در اشکال، الگوها و حتی اندازه های مختلف وجود دارند. ساعت های پلاستیکی معمولاً روی میز کناری یا در دفاتر یا انباری دیده می شوند. چنین ساعت هایی به سادگی ظریف هستند.

 

ساعت های آونگی

ساعت تبلیغاتی  آونگی ساعتی است که از یک تاب، یک بدنه در حال نوسان، به عنوان عنصر زمان سنجی خود استفاده می کند. مزیت آونگ برای زمان سنجی این است که نوسانگر همخوان است زیرا در یک دوره خاص به سمت جلو و عقب می چرخد ​​و با سرعت های مختلف از سر می گیرد.

 

ساعت های مرمر

ساعت‌های تبلیغاتی مرمر در مقایسه با سایر ساعت‌های قابل دسترس جذابیت خاصی دارند. ساعت‌های مرمری حتی شبیه به هم‌زمان‌های خود هستند و در بین تمام ساعت‌های آماده، بیشترین خرید را دارند. این ساعت‌ها کوچک‌ترین دکور دیوار را به نمایش می‌گذارند و در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین ساعت‌ها هستند.

 

ساعت های آهنی

ساعت‌های تبلیغاتی  آهنی یک ساعت آهنی  هستند که قطعاً می‌توانند نقطه کانونی را در هر قسمت از اتاق شما افزایش دهند. اگر می خواهید یک ویژگی شیک بومی را به دیوار تخلیه شده اضافه کنید، این مجموعه از ساعت های دیواری آهنی  را مرور کنید و زینتی را انتخاب کنید که نمایانگر دکوراسیون شما باشد، خواه مکانیکی، صاف یا باستانی باشد.

 

ساعت دیواری آونگی

با ساعت دیواری آونگی چشمگیر، سبک و علاقه منحصر به فردی را به دکوراسیون دیوار خود اضافه کنید. ضربات هنری کارهای دست ساز در این زمان سنج به دیوارهای خانه یا محل کار شما می افزاید. ساعت های دیواری آونگی این روزها بسیار مد شده اند. ساعت دیواری آونگی یک قطعه طراحی جدید است که به تأکید بر اهمیت درون شما کمک می کند.

ساعت دیواری تبلیغاتی با بهترین برندینگ با کیفیت

کیفیت چیزی است که هم در محصولات موجود در کاتالوگ و هم در چاپ آرم شرکتی که انجام می دهیم ارائه می دهیم. ما می دانیم که تصویر آن شرکت هایی که به محصولات سفارشی ما متکی هستند در خطر است. دقیقا به همین دلیل است که ما بهترین ها را به شما پیشنهاد می کنیم. ما به شما کیفیت را پیشنهاد می کنیم.مواد ساخت مورد استفاده در ساعت‌های تبلیغاتی  دیواری در کاتالوگ  به دقت با موادی انتخاب شده‌اند که به هر ساعت استحکام، دوام و پرداخت واقعاً بی‌رقیب می‌دهد. ما تنها محصولات با کیفیتی را تضمین می کنیم که به راحتی می توانید با آرم یا شعار شرکت خود سفارشی کنید.

 

دلایل انتخاب ساعت تبلیغاتی دیواری

دلایل زیادی برای انتخاب ساعت تبلیغاتی دیواری وجود دارد. آنها بسیار مفید، بسیار کاربردی و محصولی عالی برای قرار دادن در هر نوع فضایی، از دفاتر اداری گرفته تا آشپزخانه هستند. لازم به ذکر است که این اقلام تبلیغاتی برای مشاغل کوچک، مشاغل خانوادگی، شرکت های چندملیتی بزرگ، انجمن ها و سازمان های مختلف ایده آل هستند. آنها کمک بزرگی برای تبلیغ نه تنها کمپین های بازاریابی یا تبلیغات آنلاین بلکه کمپین های آفلاین شما هستند. این محصول عالی برای ارائه به وفادارترین همکارانتان است، به خصوص اگر چیزی که به دنبال آن هستید وفاداری باشد. با ارائه یکی از محصولات سفارشی  به آنها اعتماد آنها را جلب کنید و به شرکت مرجع آنها تبدیل شوید.ما به شما کمک می کنیم تا شیء تبلیغاتی را پیدا کنید که به بهترین وجه با نیازها، ترجیحات و بودجه شرکت شما مطابقت دارد.ما طیف گسترده‌ای از امکانات را به شما پیشنهاد می‌کنیم که همه آنها به شما و شرکت شما فکر می‌کنند.

ساعت های تبلیغاتی دیواری انتخاب مناسبی برای گسترش پیام تجاری شما هستند. شما می توانید آنها را به عنوان محصولات لوگو در جایی که نام شرکت شما حک شده است داشته باشید. زمان در تجارت مهم است. هر بار که مردم به ساعت نگاه می کنند، شرکت شما را به آنها یادآوری می شود. در اینجا دلایلی وجود دارد که چرا باید ساعت تبلیغاتی دیواری را انتخاب کنید:

 

کاربردی

آیا کسی را می شناسید که از ساعت استفاده نکند؟ دفتری که ندارد چطور؟ ساعت های دیواری به دلیل کاربردی بودن اغلب به عنوان اقلام تبلیغاتی استفاده می شوند. این ساعت‌ها می‌توانند سال‌ها در دفتر مشتری شما آویزان شوند که به معنای مدت طولانی‌تری از تبلیغات برای شماست.

 

فضا نمی گیرند

ساعت رومیزی تبلیغاتی به اتاق یا فضای اضافی در دفتر شما نیاز ندارند. بسیاری از افراد هر از چند گاهی به دنبال ساعت می گردند و از تماشای عقربه های ساعت روی میز خود لذت می برند. ساعت‌های دیجیتال نیز انتخاب خوبی هستند زیرا تعداد زیادی از مردم به راحتی زمان را می‌شناسند و همچنین از کسب و کار شما مطلع می‌شوند.

 

پس انداز پول

طرح های شیک مختلفی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید و در کمال تعجب می توانند در حد بودجه شما باشند. یک نکته در انتخاب ساعت تبلیغاتی دیواری مناسب این است که رنگ های روشن و جسورانه را انتخاب کنید. به این ترتیب به راحتی مورد توجه قرار خواهند گرفت.

 

نکات خرید ساعت تبلیغاتی دیواری

می توانید با انتخاب ساعت مناسب شروع به تأیید کسب و کار خود کنید و در نهایت تعداد زیادی مشتری راضی داشته باشید. اقلام تبلیغاتی تا چه اندازه مهم هستند. در اینجا مواردی وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

بدانید چه کسی محصولات شما را دریافت خواهد کرد. محصولات لوگوی شما باید با نوع کسب و کار یا شخصیت مشتریان شما مطابقت داشته باشد. همه آنها با خواسته های مشتریان شما مطابقت ندارند. اگر مخاطبان زیادی دارید، باید به وجوه مشترک آنها فکر کنید.

بودجه شرکت خود را بدانید این یک عامل بسیار مهم است. بودجه شما به شما اشاره می کند که چه نوع ساعت تبلیغاتی  دیواری را بخرید و تمام انتخاب های ممکن شما را محدود می کند. یک مدل ارزان تر اما پیچیده را می توان به مشتریان عادی خود داد در حالی که یک مارک تجاری را می توان برای یک مشتری اجرایی داد.

برداشت مورد نظر چیست؟

امروزه هدایای تبلیغاتی زیادی در بازار وجود دارد. هر کدام به مشتریان شما شهودهای مختلفی را در مورد شرکت شما می دهد. یک هدیه تبلیغاتی عالی چیزی است که بهترین مفهوم را به شرکت شما می دهد: یک ساعت دیواری تبلیغاتی زیبا.از هدایای سفارشی لوکس و نفیس مانند صنایع دستی تبلیغاتی گرفته تا هدایای شرکتی، از محصولات لوگو تا محصولات نمایشگاهی، از تاکتیک های بازاریابی تا ایده های تبلیغاتی، همه ما آن را برای شما پوشش داده ایم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *