ساعت رومیزی تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی لوکس

ساعت رومیزی تبلیغاتی

ساعت رومیزی تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی لوکس یکی از هدایای تبلیغاتی با ارزش به شمار می آید که به وسیله آن به زندگی خود نظم می بخشیم. قیمت ساعت رومیزی ارزان تبلیغاتی رابطه مستقیمی با کیفیت ساعت رومیزی و جنس ساعت رومیزی تبلیغاتی دارد، مثلا چاپ روی ساعت رومیزی تبلیغاتی چوبی دیجیتال بوسیله چاپ لیزری انجام شده و ساعت رومیزی تبلیغاتی را برای مخاطبان ما با برند ما خصوصی سازی میکند . ساعت رومیزی یکی از مهمترین و با ارزش ترین اشیاء می باشد و ساعت تبلیغاتی رومیزی نوعی هدایای تبلیغاتی به شمار می آید که هر انسان برای نظم دادن به کارهای روزانه به آن احتیاج دارد.

ست رومیزی تبلیغاتی یکی از وسایلی است که در انواع مختلف با کاربری‌های متفاوت تولید می‌شود. این ساعت‌ها در مکان‌های مختلف برای نشان دادن زمان مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر به عنوان مدیر بازاریابی یک کسب‌ و کار در فکر تهیه هدیه تبلیغاتی برای کارکنان یا مخاطبان خود هستید ساعت رومیزی را در نظر داشته باشید. هدایای تبلیغاتی لوکس بیشترین تاثیرگذاری را روی مخاطبان دارند زیرا در طول روز مدام مورد استفاده قرار می‌گیرند. ساعت رومیزی هم در طول روز در معرض دید افراد قرار دارد. شما می‌توانید با توجه به بودجه بازاریابی خود ساعت رومیزی را با چاپ لوگو و نام برند خود سفارشی‌سازی کنید و آن را به مخاطبان کسب‌وکار خود هدیه دهید.

نمونه هایی از انواع ساعت رومیزی تبلیغاتی

ساعت رومیزی پلاستیکی

قاب و بدنه ساعت‌های رومیزی پلاستیکی از جنس پلاستیک یا طلق محکم است که در رنگ‌های متنوع تولید می‌شود. ساعت می‌تواند به شکل عقربه‌ای یا دیجیتال باشد. با توجه به جنسیت و سن مخاطبان می‌توانید ساعت‌ها را در رنگ‌های مختلف انتخاب کنید و سفارش چاپ لوگوی خود را بدهید. معمولا ساعت‌های رومیزی پلاستیکی که به عنوان هدایای تبلیغاتی انتخاب می‌شوند در قسمت پایه دارای فضایی برای چاپ نام برند و لوگو هستند. البته لوگو در فضای پشت عقربه‌ها نیز چاپ می‌شود تا در معرض دید افراد باشد.

ساعت رومیزی چوبی

ساعت‌های رومیزی چوبی در همه دنیا طرفداران زیادی دارد. این ساعت‌ها زیبایی منحصربه‌فردی دارند و علاوه بر نشان دادن زمان به عنوان کالای دکوری برای تزئین فضا مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنابراین انتخاب کم‌ نظیری برای ساعت رومیزی تبلیغاتی هستند. ساعت رومیزی چوبی می‌تواند عقربه‌ای یا دیجیتال باشد.

طراحی ساعت‌های رومیزی چوبی که به منظور هدایای تبلیغاتی انتخاب می‌شوند بسیار متنوع است. این ساعت‌ها برای مدیران و کارمندان همراه با جاکارتی، جاخودکاری، جاکلیدی، تقویم رومیزی و کاغذ یادداشت ارائه می‌شوند. نام و لوگوی برند به وسیله لیزر روی بدنه ساعت‌های چوبی حک می‌شود. این ساعت‌ها هدایای تبلیغاتی لوکس هستند که بیشتر برای مدیران انتخاب می‌شوند.

ساعت رومیزی فلزی

ساعت‌های رومیزی فلزی با بدنه فلزی تولید می‌شوند. این ساعت‌ها ظاهر شکیل و مدرنی دارند و همچنین از دوام خوبی برخوردارند. بنابراین سال‌های زیادی توسط افراد مورد استفاده قرار می‌گیرند. هر نوع ساعت رومیزی که برای هدایای تبلیغاتی انتخاب می‌کنید کیفیت آن را در نظر بگیرید. هدایای تبلیغاتی زمانی بیشترین تاثیر را دارند که از جنس مرغوبی تهیه شده باشند و بادوام باشند. بادوام بودن هدیه تبلیغاتی باعث می‌شود زمان بیشتری برای مخاطبان قابل استفاده باشد و در طول زمان نام برند شما را به آنها یادآوری و در ذهنشان تثبیت کند. شما میتوانید با ارتباط با مشاور تبلیغاتی در انتخاب تولید کننده هدایای تبلیغاتی و در این زمینه ها مشاوره رایگان دریافت کنید و از با کیفیت بودن هدیه تبلیغاتی مورد نظر و دریافت نتایج مثبت از تبلیغاتتان  اطمینان حاصل کنید.

مقالات پیشنهادی:
ساعت چوبی یک هدیه تبلیغاتی کاربردی
ساعت مچی تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی نفیس
چرا ساعت های دیواری هدایای تبلیغاتی مناسبی هستند

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *