ساعت دیواری هدیه تبلیغاتی در معرض دید

ساعت دیواری

ساعت دیواری هدیه تبلیغاتی انواع مختلفی دارند: ساعت دیواری، ساعت تبلیغاتی مچی، ساعت تبلیغاتی رومیزی میباشند. هر کدام از این نوع ساعت ها دارای ویژگی خاص و موردنظر خود میباشند که صاحبان برند براساس بودجه خود و هزینه های مختلف، از هر نوع ساعتی که مدنظرشان است برای معرفی برند خود میتوانند استفاده کنند. ما در این مقاله به بررسی ویژگی های ساعت دیواری تبلیغاتی میپردازیم.

تعریفی کوتاه از ساعت تبلیغاتی دیواری

این نوع ساعت بر روی دیوار نصب میشود و مناسب اهدا به موسسات و ادارات یا شرکت ها و سازمان ها است و به دلیل اینکه می تواند به تنهایی نیاز به ساعت مجموعه ای را در هر اتاق یا محل کار برطرف کند از اهمیت بالایی برخوردار است. در واقع یک ساعت تبلیغاتی دیواری هم به تنهایی به مجموعه ای مخاطب خدمات زمان سنجی ارائه می دهد و هم تبلیغات شما را در معرض دید شان قرار میدهد.
ساعت دیواری تبلیغاتی یکی از هدایای تبلیغاتی موثر در عرصه تبلیغات میباشد که همواره در خانه ها و محل کار روی دیوار و در معرض دید مخاطبان میباشد.
مخاطبان و مشتریان هر چند وقت یکبار به ساعت دیواری برای فهمیدن زمان به آن نگاه میکنند، ناخودآگاه نام برند و شرکت شما که روی ساعت دیواری حک و چاپ شده است در ذهن ها باقی میماند.
خیلی از شرکت ها و گروه های کسب و کار با هدیه دادن این هدایا نتیجه خیلی مناسب و موثری در زمینه بازاریابی به دست آورده اند. زمانی که شما میخواهید هدیه ی تبلیغاتی را انتخاب کنید، انتخاب این که چه هدیه ای را برگزینید بسیار مهم است. ساعت دیواری تبلیغاتی یکی از گزینه های مناسب و بسیار تاثیرگذار در این زمینه میباشد.
نگاه کردن دائمی به وسیله ای که اسم برند شما روی آن حک شده است، به طور ناخودآگاه وفاداری به برند شما را نشان میدهد. برای این که هزینه های تبلیغاتی را کاهش دهید، ساعت تبلیغاتی را به طور عمده سفارش دهید و برند شرکت خود را روی ساعت دیواری تبلیغاتی چاپ کنید.

ساعت دیواری تبلیغاتی

قیمت ساعت دیواری چقدر کیفیت آن موثر است

ساعت دیواری تبلیغاتی ارزان، قیمت های پایینی دارند ولی در مقابل کارکرد بالایی دارند که امروزه کارکرد بسیار زیادی دارد و مورد توجه خیلی از صاحبان برند قرار گرفته است.
شرکت جوپنزا با توجه به سلیقه مشتریان ساعت دیواری را در رنگها و مدل ها و اندازه ها و شکل و جنس های مختلف تولید میکند. قیمت ساعت دیواری تبلیغاتی با توجه به جنس ساعت دیواری مشخص میشود. کارشناسان با توجه به جنس بدنه ساعت و نوع موتور و مد و طرح و اندازه ساعت، قیمت های معینی را در لیست قیمت ساعت دیواری تبلیغاتی درج میکنند.

انواع ساعت دیواری تبلیغاتی

پرفروش ترین و نفیس ترین ساعت های دیواری تبلیغاتی با قیمت مناسب کدامند: اداری، کلاسیک، فروشگاهی، کارخانه ای
از جمله ساعت دیواری تبلیغاتی کارخانه ای نیز میتوان به این موارد اشاره کرد: دماسنج دار، رطوبت سنج دار چوبی وآلومینیومی
ساعت دیواری هایی که گفتیم دارای قابلیت چاپ سیلک و چاپ دیجیتال می باشند. همچنین کلیه محصولات دارای گارانتی کیفیت و تعویض می باشند.

ساعت دیواری تبلیغاتی

چرا ساعت دیواری تبلیغاتی را انتخاب کنیم

از خودکار تبلیغاتی گرفته تا ست های مدیریتی و … یکی از ارزان قیمت ترین نوع هدایا که از کاربرد بالا برخوردار می باشد و همیشه در جهت مشاهده  آن لوگو یا شعار شما مشاهده می شود ساعت تبلیغاتی میباشد . ساعت تبلیغاتی ارزان در شکلهای مختلف هندسی و رنگ بندی های مناسب با آرم و لوگوی شرکتی شما تهیه و در اختیار شما قرار می گیرد.
در کنار بحث قیمت ارزان این نوع هدایا با کاربرد طولانی می توان به ویژگی های دیگر این محصول نیز اشاره کرد که استفاده از این هدیه را بیشتر می کند.
به دلیل نصب این ساعت های تبلیغاتی بر روی دیوار و مشاهده آن توسط تمامی افراد امکان مشاهده برند شما نسبت به سایر هدایا در میان تمامی افراد بیشتر می باشد.دیوار به سبب این که مهم ترین بخش به عنوان کانون توجه برای تبلیغات می باشد سبب می شود تا انتخاب این هدیه تبلیغاتی را بیشتر از سایر هدایا مورد توجه قرار دهد.
استفاده از این ساعت های تبلیغاتی دیواری به دلیل استفاده در مکان های عمومی و پرجمعیت هم چون مترو به سبب این که هیچ شی دیگری بر روی دیوار ها قرار ندارد و جلب توجه می کند نیز می تواند مهم ترین بخش در انتخاب این نوع هدیه تبلیغاتی و استفاده از آن در این اماکن برای معرفی برند و لوگوی شما باشد.
 شرکت تبلیعاتی جوپنزا مهارت خاصی در ساخت انواع ساعت های تبلیغاتی و ساعت دیواری را تولید و به چاپ میرساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *