ساعت دیواری، هدیه تبلیغاتی با ارزش در کسب و کار

ساعت دیواری تبلیغاتی

ساعت دیواری تبلیغاتی را می توان یکی از هدایای تبلیغاتی با ارزش و پرکاربرد نام برد. ساعت ارزان دیواری تبلیغاتی از موتورهای چینی و ساعت دیواری تبلیغاتی با کیفیت از موتورهای تایوان و چین ساخته شده اند. چاپ روی ساعت دیواری تبلیغاتی بیشتر بصورت چاپ دیجیتال روی ساعت دیواری تبلیغاتی وچاپ سیلک اسکرین روی ساعت دیواری تبلیغاتی انجام میگیرد.

قیمت ساعت دیواری تبلیغاتی چگونه تعیین میشود

قیمت ساعت‌دیواری تبلیغاتی در بازار نسبت به موتور ساعت ارزان تبلیغاتی دیواری و کیفیت چاپ روی ساعت دیواری و شرکت سازنده ساعت‌تبلیغاتی دیواری متغیر می باشد.

انواع ساعت دیواری تبلیغاتی

پرفروش ترین و نفیس ترین ساعت‌های دیواری تبلیغاتی با قیمت مناسب شامل:

اداری، کلاسیک، فروشگاهی، کارخانه ای میباشند.

از جمله ساعت‌دیواری تبلیغاتی کارخانه ای: دماسنج دار و رطوبت سنج هستند.

ساعت تبلیغاتی ارزان

ارزش ساعت دیواری زمانی مشخص می شود که شرکت شما هدایای تبلیغاتی با کیفیت بالا به مشتریان می‌دهد، شما هم احساس خشنودی میکنید و این به خاطر موارد روانشناسی و ماهیت هدیه دادن به دیگران می باشد. به یاد داشته باشید که هدیه تبلیغاتی  فقط یک بار خاص نیستند و می تواند به صورت ادامه دار در افکار گیرنده هدیه تاثیر بگذارد. دقیقا مانند همین ساعت تبلیغاتی که گفتیم چرا موثر است.

براساس تحقیقات انجام شده، مدت زمانی که افراد هدایای تبلیغاتی را نگه میدارند حدود 8 ماه است. در این 8 ماه دریافت کننده در معرض نام تجاری برند شما می باشد. همین طور افراد دیگر هم ممکن است با نام تجاری شما برخورد کنند.

پس اگر تیم بازاریابی شما با یک متخصص برند مشورت کنند و زمان زیادی را با تفکر زیاد صرف یک محصول کنند مانند تشکر یا قدردانی، در طول زمانی دریافت کنندگان راضی خواهند شد.

ساعت‌دیواری تبلیغاتی یک هدیه موثر و ماندگار

ساعت‌دیواری انواع زیادی دارد. غیر از انواع زیاد ساعت های دیواری، مهم ترین کاری که انجام می دهند نشان دادن زمان است اما این تنها کارکرد ساعت های دیواری نیست. ساعت های دیواری مانند تابلو های زیبا بر دیواری نقش میگیرند با این تفاوت که تابلو هایی هستند لازم و ضروری برای هر خانه و هر فضایی که باید متناسب انتخاب شوند. ظرافت و زیبایی به کار رفته در ساعت های دیواری هم از نظر تکنیکی و مهندسی و هم از لحاظ طراحی دکوراسیون چشم گیر هستند.

یک ساعت می تواند موردی کلاسیک و کلکسیونی برای خانه شما به شمار آید. اگر سبک دکوراسیون شما لوکس و کلاسیک است قطعا ساعت‌دیواری که انتخاب میکنید متفاوت میباشد از حالتی که با فضای فانتزی در خانه روبه رو هستید. در هر دو حالت انتخاب صحیح ساعت دیواری می تواند نگاه بیننده را به خود جذب کند و تا حد زیادی زیبایی فضا را چندین برابر کند.

ساعت دیواری تبلیغاتی برای چه کسب و کار و افرادی مناسب است

هر فرد ممکن است از داشتن ساعت دیواری تبلیغاتی خوشحال نشود و این امر بستگی به دیدگاه ارائه دهنده ساعت دارد. اگر ساعت های تبلیغاتی به مکان هایی سپرده شوند، که هم مشتریان و جامعه آماری خود را تحت پوشش قرار داده و هم برای فضای ارائه شده تناسب ظاهری داشته باشند، مناسبت ویژه ای خواهد داشت. اگر به عنوان تولید کننده و صاحب نام و نشان از ساعت‌های دیواری برای تبلیغات استفاده می کنید، مطمئن شوید ساعت تبلیغاتی برند شما علاوه بر طراحی مناسب و کیفیت بی نظیر به دست فرد مناسبی برای رونق تبلیغات رسیده است.

این در حالتی است که در فضاها و اماکن عمومی مانند مساجد، ادارات، کلینیک ها، سالن ها، راهرو دانشکده، بیمارستان ها و غیره ساعت آویخته شده بر دیوار تبلیغاتی بوده و جالب تر این است که تبلیغ هر فضا متناسب با مشتریان جذابیت خواهد داشت.

حتی در میان ساعت‌های دیواری تبلیغاتی هم اهمیت زیبایی و انتخاب نوع ساعت بر اساس فضا اهمیت دارد. برای فضاهای بزرگ تر، ساعت های تبلیغاتی بزرگ تر و برای فضاهای کوچک تر ساعت های تبلیغاتی کوچک تر نوع و جلوه ای متفاوت خواهد داشت.

مزایای استفاده از ساعت تبلیغاتی به عنوان هدیه تبلیغاتی

این نوع تبلیغ در مقایسه با دیگر روش‌ها، مثل تبلیغ در بیلبوردهای شهری هزینه کمتری دارد، اما نتیجه به احتمال زیاد بسیار عالیخواهد بود.

وقتی حرف از تبلیغ ارزان می‌شود، بسیاری از افراد پخش تراکت به ذهن‌شان می‌رسد. ممکن است چاپ تراکت هزینه کمتری نسبت به هدیه تبلیغاتی داشته باشد، اما ضعف‌هایی هم دارد.

بسیاری از مردم در خوشبینانه‌ترین حالت پس از دریافت تراکت، آن را به نزدیک‌ترین سطل زباله می‌اندازند؛ دیگران نیز چند قدم آن طرف‌تر، تراکت‌ها را پخش زمین می‌کنند و در نتیجه، هزینه‌ای که شما برای تبلیغ پرداخت می‌کنید، به سطل زباله میرود.

اما هدیه‌های تبلیغاتی که در زندگی روزمره کاربرد دارد، می‌تواند گزینه مناسبی برای تبلیغ شرکت شما و انتقال پیام کسب و کارتان به مردم باشد. هدیه‌ای که کاربرد و کیفیت خوبی داشته باشد، نشان‌دهنده کلاس کاری شما و اعتبار شرکت‌تان است. پس باید در انتخاب نوع هدیه و حتی طرحی آن کمی دقت به خرج دهید.

استفاده از هدایای تبلیغاتی مزایای زیادی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به شناساندن برند، دسترسی به محدوده نفوذ گسترده با هزینه کم، جایگزینی به جای کارت تبلیغاتی، همواره در معرض دید مشتری قرار گرفتن و توان بازاریابی قدرتمند اشاره کرد.

این هدیه‌ها در طیف گسترده‌ای عرضه می‌شوند و شما با توجه به جامعه هدف و بودجه‌ای که برای تبلیغ در نظر گرفته‌اید، می‌توانید بهترین هدیه تبلیغاتی را سفارش دهید و تقدیم مشتریان خود کنید.

هدیه دادن چه به مشتری و چه برای کارکنان، حس ارزشمندی و مورد احترام قرار گرفتن برایشان به دنبال دارد و این می‌تواند یکی از کلیدهای موفقیت شرکت شما باشد، چون هم کارکنان‌تان با قوت قلب و حس اعتماد بیشتری برایتان کار میکنند و هم مشتریان نسبت به برند شما حس خوبی پیدا میکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *