ساعت تبلیغاتی لوکس به چه کسانی هدیه دهیم

ساعت مچی تبلیغاتی

تعدادی هدایای تبلیغاتی وجود دارد که در بین انواع مشتریان مرتبط است. ساعت تبلیغاتی لوکس یکی از آنهاست. ساعت نه تنها یک ساعت است، بلکه یک زینت نیز می باشد. این حس سبک یک فرد را منعکس می کند. همچنین نگرش فرد را نشان می دهد. ساعت یکی از لوازم جانبی مهم برای بسیاری از افراد است. به عنوان یک محصول تبلیغاتی، ساعت ها واقعا بهترین تبلیغات را برای یک برند به ارمغان می آورند.

سفارش ساعت های تبلیغاتی لوکس

ساعت های تبلیغاتی لوکس در تنوع بسیار زیادی موجود است. بسیاری از طرح های منحصر به فرد در دسترس هستند تا نیازهای انواع مختلف مشتریان مانند بازرگانان، متخصصان، دانشجویان جوان، سالمندان و زنان جوان را برآورده کنند. ممکن است از دیدن محدوده قیمت نیز متعجب شوید. ساعت‌های برند جذابی وجود دارند که می‌توان آن‌ها را در مناسبت‌های خاص مانند مراسم جایزه، جشن سال نو یا جشن بزرگ سالانه در شرکت شما به عنوان هدیه ارائه کرد. می توانید از آنها به عنوان پاداش انگیزشی کارکنان نیز استفاده کنید.

هدف از هدایای تبلیغاتی ایجاد یک رابطه طولانی مدت با مشتریان شما است. اقلام تبلیغاتی مانند ساعت های چاپی از موفق ترین ها در این زمینه هستند. ساعت مچی به عنوان یکی از لوازم شخصی ارزشمند، همیشه هدیه ای است که همه آرزویش را دارند. با توجه به تغییر مد و روند در جامعه، مردم دوست دارند ساعت‌های مدرن را متناسب با شخصیت خود بپوشند. اگر یک کسب و کار از چنین هدیه شرکتی برای مشتریان خود استفاده کند، در فعالیت های تبلیغ برند خود تفاوت ایجاد می کند.

هنگام محاسبه بازگشت سرمایه  بدست آمده توسط ساعت تبلیغاتی، می بینیم که امتیاز آن بسیار بالاتر از بسیاری از ابزار پرهزینه دیگر است. ساعت برای یک فرد استفاده روزانه است، بنابراین در مدت زمان معین حداکثربازدهی را به دست می آورد. همچنین، اگر ساعت باکیفیت را به مشتریان خود ارائه دهید، می توانید برای مدت طولانی از مزایای آن بهره مند شوید. این به دلیل عمر طولانی و عملکرد 24 ساعته ساعت است.

یک ساعت نه تنها فرد را دوست دارد، بلکه حس زمان را نیز ارائه می دهد. در یک روز، بارها به ساعت خود نگاه می کنیم تا زمان را ببینیم. اگر ساعتی مارک دار به دست دارید، مطمئناً نام برند را روی آن خواهید دید. این اقدام تکراری منجر به یادآوری مداوم برند و ویژگی های آن می شود. به طور خلاصه می توان گفت که ساعت های تببلیغاتی لوکس یکی از موثرترین اقلام تبلیغاتی امروزی هستند.

 

چه زمانی یک ساعت تبلیغاتی سفارشی انتخاب کنید

هدیه بازنشستگی

بزرگداشت برند

استراتژی بازاریابی

جشن گرفتن یک موفقیت، رویداد یا سالگرد مرتبط با تاریخ و ارزش های برند شما لحظه مهمی برای شرکت شما است.گفتن بخشی از داستان خود برای مشتریان و کارمندان لحظه ای بسیار ارزشمند است و انتخاب دقیق نحوه انجام آن ضروری است.

 

 

تبلیغات با ساعت تبلیغاتی

ارزش گذاری برند خود با یک ساعت تبلیغاتی لوکس راهی برای ایجاد یک لوازم جانبی لوکس منحصر به فرد برای فروش یا هدیه دادن است. ساعت مچی لوازم جانبی است که در طول سال‌ها دوام می‌آورد و در هر زمان، چه در محل کار و چه در اوقات فراغت، کاربر را همراهی می‌کند.هر کسی که ساعت را دریافت کند یا بخرد، لوگوی برند شما و بخشی از تاریخچه آن را با خود خواهد برد و این کالای ارزشمند را به شرکت شما مرتبط می کند.این محصولات قابل سفارشی‌سازی ابزارهای تصویر برند سطح بالا و منحصربه‌فرد هستند که می‌توانند بر اساس نیازهای کمی و کیفی برند علاقه‌مند به خدمات طراحی شوند.

 

 

انواع مختلف ساعت های تبلیغاتی

با انواع مختلف ساعت، پیدا کردن ساعت مناسب برای نیازهای تبلیغاتی شما آسان است. ساعت‌های شرکتی شخصی‌سازی شده برای مردان و زنان و همچنین چندین سبک یونیسکس وجود دارد. برخی از طرح‌ها امکان افزودن پیام خاصی به پشت ساعت را فراهم می‌کنند، در حالی که برخی دیگر سفارشی‌سازی کامل را برای صورت ارائه می‌دهند. با پیشرفت این بخش، برخی از برجسته ترین سبک های خود را با کمی جزئیات بیشتر توضیح خواهیم داد.

 

 

ساعت های تبلیغاتی مردانه

اگر سازمان شما به دنبال راهی فوق‌العاده برای تحت تأثیر قرار دادن کارمندان  خود یا مشتریان در رویداد است، ساعت‌های تبلیغاتی مردانه در طرح ها و مدل های متنوع وجود دارد.این اقلام در مقایسه با مدل‌های زنانه دارای نوار پهن‌تر و صورت بزرگ‌تر هستند و ساعتی مردانه را ایجاد می‌کنند.

 

ساعت های زنانه لوگوی شرکت

برخلاف استایل مردانه، ساعت‌های تبلیغاتی زنانه نوار بسیار نازک‌تری دارند و صورت کوچک‌تری دارند. در ابتدا، اینها طوری طراحی شده بودند که بهتر روی مچ دست کوچکتر قرار بگیرند. مجموعه ساعت‌های زنانه شامل اندازه‌ها، رنگ‌ها و مواد انتخابی متعددی است.

 

ساعت های یونیسکس مارک دار

وقتی صحبت از انتخاب سبک ساعت ایده‌آل به میان می‌آید، ساعت‌های یونیسکس تبلیغاتی یک انتخاب انعطاف‌پذیر هستند. این به این دلیل است که آنها برای پوشیدن توسط هر کسی طراحی شده اند. آنها اغلب کمی در جنبه اسپرت هستند و سبکی خنثی دارند که برای مردان و زنان به طور یکسان ایده آل است.

 

ساعت‌های حالت چاپی سفارشی

هر کسی که فکر می کند ساعت ها خسته کننده هستند باید دوباره فکر کند. ساعت های تغییر رنگ، راهی سرگرم کننده برای ترغیب افراد در هر سنی برای نشان دادن لوگوی شما هستند. با طراحی ساده دستبند، بند به طور جادویی با گرما یا سرما تغییر رنگ می دهد. برای فعال کردن یکی، مهم است که خون را پمپاژ کنید. این به کاربران انگیزه می دهد تا از نظر فیزیکی فعال باشند. در نتیجه، آنها آیتم های هدایایی عالی برای سالن های ورزشی، باشگاه های سلامت، مدارس و موارد دیگر هستند.

 

ساعت های ورزشی تبلیغاتی و مچ بندهای ردیاب فعالیت چاپی

اگر کسب و کار شما با تناسب اندام یا تناسب اندام مرتبط است، کارکنان و مشتریان شما احتمالاً دوست دارند یک هدیه شرکتی دریافت کنند که برای یک سبک زندگی فعال طراحی شده است. عمده فروشی ساعت های ورزشی و ردیاب های تناسب اندام تبلیغاتی با این شرایط مطابقت دارد. آنها یک گزینه عالی برای کسانی هستند که می خواهند مراحل مسابقات اداری را پیگیری کنند یا هر کسی که امیدوار است در مسیر سلامتی بهتر با انگیزه بماند.

 

ساعت های مچی شخصی سازی شده استاندارد با آرم

 

در حالی که هنر پوشیدن ساعت تا حد زیادی با فناوری هوشمند جایگزین شده است، ساعت‌های سنتی به این زودی‌ها ناپدید نمی‌شوند. هنوز افراد زیادی وجود دارند که از سبک متمایز، احساس و سهولت تعمیر و نگهداری پایین یک ساعت استاندارد لذت می برند. موجودی ساعت تبلیغاتی لوکس کلاسیک دارای تعداد زیادی از ساعت‌های مچی آرم شرکت با طرح‌های اولیه، حداقل‌های کم و سبک بالا است.

 

ساعتهای تجاری سفارشی – مواد بند و نوار

یکی از عناصری که باید هنگام انتخاب ساعت های تبلیغاتی برای کسب و کار خود در نظر داشته باشید، موادی است که از نوار/بند تشکیل شده است. مواد بند ساعت مانند چرم، بامبو، لاستیک و فولاد ضد زنگ هر کدام ظاهر و مجموعه ای از خواص فیزیکی منحصر به فرد را ارائه می دهند. علاوه بر این، سبک بند ساعت اغلب می تواند محل استفاده را تعیین کند. به عنوان مثال، ساعت لاستیکی کمی جنبه اسپرت دارد، در حالی که بند ساعت چرمی یا فلزی رسمی تر است.

 

ساعت های مچی چرمی تبلیغاتی

نوارهای چرمی ساعت یک عنصر کلاسیک ساعت هستند. آنها جذابیت ساده و ظریفی را ارائه می دهند که بسیاری از مردم از آن لذت می برند، زیرا هم شیک و هم بادوام هستند. چه شرکت شما به دنبال سبکی باشد که برای پوشیدن روزمره ایده‌آل باشد یا به دنبال سبکی باشد که برای یک موقعیت خاص قابل قبول باشد، ساعت‌ مچی تبلیغاتی چرمی شخصی‌شده مناسب راپیدا خواهید کرد.

 

ساعت های لوگوی شرکت شخصی خود را طراحی کنید

زمانی که ساعت های تبلیغاتی لوکس شما با لوگوی شما سفارشی شوند، بیشترین دستاورد را در زمینه ایجاد تأثیرات تبلیغات و ایجاد آگاهی از برند خواهند داشت. ما هم ساعت‌های مچی چاپ‌شده با آرم سفارشی و هم ساعت‌های حکاکی شده با آرم شخصی‌شده ممتاز داریم تا به هرجایی که کاربران سفر می‌کنند، برندی مثبت را برای سازمان شما ایجاد کنیم.

 

تبلیغات با ساعت دیواری

ساعت های دیواری انتخاب مناسبی برای گسترش پیام تجاری شما هستند. شما می توانید آنها را به عنوان محصولات لوگو در جایی که نام شرکت شما حک شده است داشته باشید. زمان در تجارت مهم است. هر بار که مردم به ساعت نگاه می کنند، شرکت شما را به آنها یادآوری می شود. در اینجا دلایلی وجود دارد که چرا باید ساعت دیواری تبلیغاتی را انتخاب کنید:

 

کاربردی: آیا کسی را می شناسید که از ساعت یا ساعت استفاده نکند؟ دفتری که ندارد چطور؟ ساعت های دیواری به دلیل کاربردی بودن اغلب به عنوان اقلام تبلیغاتی استفاده می شوند. این ساعت‌ها می‌توانند سال‌ها در دفتر مشتری شما آویزان شوند که به معنای مدت طولانی‌تری از تبلیغات برای شماست.

فضا نمی گیرند: این محصولات فضای اضافی در دفتر شما نیاز ندارند. بسیاری از افراد هر از چند گاهی به دنبال ساعت می گردند و از تماشای عقربه های ساعت روی میز خود لذت می برند. ساعت‌های تبلیغاتی دیجیتال نیز انتخاب خوبی هستند زیرا تعداد زیادی از مردم به راحتی زمان را می‌شناسند و همچنین از کسب و کار شما مطلع می‌شوند.

یک نکته در انتخاب ساعت دیواری تبلیغاتی مناسب این است که رنگ های روشن و جسورانه را انتخاب کنید. به این ترتیب به راحتی مورد توجه قرار خواهند گرفت.

 

ساعت رومیزی تبلیغاتی

ساعت های تبلیغاتی رومیزی می توانند ظاهر هر میز اداری یا فضایی را بهبود بخشند ساعت های رومیزی اضافاتی زیبا به فضای اداری شما هستند که برای استقبال و تشکر از مهمانان عالی هستند. ما ساعت‌های رومیزی را با لوگوی سفارشی و نام شرکت روی آن‌ها ارائه می‌کنیم تا بتوانید کسب‌وکار خود را به سبک نشان دهید. از ساعت های رومیزی تبلیغاتی می توان برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده کرد، ساعت های رومیزی شخصی سازی شده برای هدایا ایده آل هستند. قدمت ساعت های رومیزی به قرن چهاردهم می رسد و صدها سال است که مورد استفاده قرار می گیرند. در روزهای اولیه، ساعت به عنوان اوراکل استفاده می شد و زمان را بدون هیچ گونه خطای دیگری نمایش می داد. آنها توسط خانواده سلطنتی و برخی از خانه های اروپا در طول اعصار مورد استفاده قرار گرفته اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *