تفاوت های مهم خودکار فلزی با پلاستیکی تبلیغاتی که باید بدانید!

خودکار پلاستیکی O392

برخلاف بروشورها یا یادداشت های چسبناک، مردم خودکار را دور نمی اندازند. در واقع، اگر قلم‌ها را به عنوان مواد تبلیغاتی خود انتخاب کنید، این احتمال وجود دارد که مردم سال‌ها و سال‌ها از آن استفاده کنند.اما قبل از اینکه تصمیم بگیرید نام تجاری خود را روی هزاران خودکار تبلیغاتی بچسبانید، ابتدا باید بدانید تفاوت خودکار های فلزی و پلاستیکی چیست. بدیهی است که هر دو دارای مزایای خاصی هستند، اما اگر اولین بار است که مواد تبلیغاتی را خریداری می کنید، در تصمیم گیری خود به کمک نیاز خواهید داشت.به خواندن ادامه دهید تا ایده بهتری در مورد اینکه کدام گزینه برای شما مناسب تر است به دست آورید.

 

خودکار تبلیغاتی فلزی

خودکار های تبلیغاتی فلزی زیبا و پر کاربرد هستند و هدایای تبلیغاتی خوب برای معرفی برند شما به بازار محسوب می شوند.امروزه هر فردی در کیف خود برای یادداشت، معمولا یک خودکار فلزی تبلیغاتی به همراه دارد و از آن برای مصارف مختلف روزانه مانند پر کردن مدارک و رسید ها در بانک ها و … استفاده می کند.مزیت این خودکار ها این است که هر موقع فرد این خودکار فلزی تبلیغاتی که برند شما بر روی آن درج شده را از کیف خود بیرون می آورد، نام برند شما در ذهنش تداعی می شود.وقتی که شما خودکار های تبلیغاتی فلزی با کیفیت و ارزنده به مشتریان خود عرضه می کنید، در واقع با روشی کاملا هوشمندانه از آن ها نیز قدردانی می کنید.منظور از روش هوشمندانه این است که به واسطه اهدای این هدیه تبلیغاتی کاربردی هم از مشتریان خود تشکر می کنید و هم تا زمانی که از این خودکار های تبلیغاتی فلزی و باکیفیت که اسم و لوگوی کمپانی خویش را بر روی آنان قرار داده اید، استفاده می کنند نام تجاری شما در ذهن شان ماندگار می شود.
البته توصیه میشود تا حد ممکن سعی کنید خودکار های تبلیغاتی فلزی شما ضمن زیبایی و شکیل بودن، از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشد تا زمان بیشتری مشتریان شما این خودکار های تبلیغاتی را با خود حمل کنند و در معرض دید شان قرار گیرد.این نوع از خودکار ها از نظر جنس بدنه از نوع بدنه آلومینیومی یا استیل هستند و از جمله هدایای تبلیغاتی پرکاربرد و بادوام محسوب می شوند. خودکار های فلزی تبلیغاتی در دو مدل خودکار فشاری و خودکار کمر پیچ عرضه می شوند، نوع چاپ لوگو بر روی خودکار های تبلیغاتی فلزی لیزر است که روی قسمت فلزی آن حکاکیمی شود.

خودکار تبلیغاتی پلاستیکی

خودکار های تبلیغاتی پلاستیکی به دلیل مقرون به صرفه بودن از نظر اقتصادی، همیشه انتخاب اول شرکت ها و موسسات برای حضور در نمایشگاه ها هستند.خودکار تبلیغاتی یکی از ارزان ترین هدایای تبلیغاتی هستند که هر روز در زندگی روزمره  افراد و کسب و کارشان قابل استفاده می باشند.این خودکار ها برای کسب و کارهایی که بودجه کمی بابت اهدای هدایای تبلیغاتی خود در نظر دارند، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.این شرکت ها می توانند با صرف هزینه ای کم، خودکار تبلیغاتی پلاستیکی موردنظر خود را با تیراژ بالا سفارش دهند و تبلیغات خود را با هزینه کم انجام دهند.مشتریان میتوانند اسم کمپانی و یا این که لوگوی خویش را برفراز مداد به ارتفاع یک یا این که دو سانتی متر بر روی خودکار های تبلیغاتی پلاستیکی و ارزان قیمت خود چاپ نمایند .جالب است بدانید که هر ساله استقبال خودکار های تبلیغاتی  بالا است و این بدان معناست که این خودکار ها همیشه جزو هدایای تبلیغاتی محبوب به شمار می آیند.

 

5 تفاوت مهم خودکارهای فلزی و پلاستیکی

اما برای اینکه بهترین تصمیم را برای سازمان و شرکت خود بگیرید شاید لازم باشد تفاوت خودکار فلزی با پلاستیکی را بدانید .در زیر به ۵ تا از مهمترین تفاوت های خودکار تبلیغاتی فلزی و خودکار پلاستیکی اشاره شده است:

1.اولین تفاوت در جنس آن‌ها می‌باشد.یکی از جنس فلز، استیل، آلومینیوم و یا هر نوع آلیاژ  نقره و طلا است و دیگری از جنس پلاستیک با کیفیت های گوناگون است.

2.دومین تفاوت قیمت خودکار ها است.مسلماً خودکار تبلیغاتی فلزی از خودکار تبلیغاتی پلاستیکی گران ‌تر می‌باشد.البته این صحبت ب صورت کلی میباشد و مثال نقض برای آن به تعداد فراوان وجود دارد.مثلا خودکار فلزی که از خودکار پلاستیکی ارزان باشد ولی بطور معمول خودکار های پلاستیکی ارزان تر و قیمت مناسب تر از خودکار های فلزی هستند.

3.سومین نکته کیفیت خودکار هاست.کیفیت بدنه خودکار فلزی و ساختار کلی آن بهتر از خودکار پلاستیکی است و میتوان گفت خودکار فلزی در رتبه بالاتری قرار دارد.

4. وزن این دو نوع خودکار نیز با هم متفاوت است.خودکار فلزی وزن سنگین تری نسبت به خودکار پلاستیکی دارد.

5.پنجمین تفاوت، نوع چاپی آن ها است .در چاپ روی خودکار پلاستیکی از روش چاپ تامپو استفاده می‌شود اما خودکار های فلزی با چاپ لیزری، مزین می‌شوند.مسلماً ماندگاری چاپ لیزری بیشتر از تامپو است و چاپ لوگو به روش لیزری ماندگاری بیشتری دارد.البته غیر از روش‌های چاپ لیزری و تامپو، روش سیلک و یو وی نیز وجود دارد که میتوان گفت چاپ تامپو و سیلک کیفیت پایینی دارند و ماندگار نیستند اما کیفیت و هزینه چاپ لیزری به مراتب بهتر از سایر روش‌ها است.چاپ یو وی هم ماندگاری بالایی دارد اما مقرون به صرفه نیست و قیمت بالایی دارد .

 

مزایای استفاده از خودکارهای تبلیغاتی

خودکار فلزی با توجه به بدنه ی فلزی و قابلیت تعویض مغزی خودکار این محصول را میتوان بارهای بارها استفاده نمود.اگر جوهر خودکار تمام شود میتوان مغزی خودکار را جایگزین آن نمود .پس خودکار های فلزی را میتوان گفت مرگ ندارد.در نتیجه پیام تبلیغاتی شما که حاوی چاپ و یا لیزر نام برند و اطلاعات شرکت شماست برای مدت ها و شاید سالیان سال در معرض دید افراد قرار میگیرد.پس بهتر است که خودکار تبلیغاتی فلزی با کیفیت بالا خریداری نمایید ، تا در هزینه های شما صرفه جویی شود .

توجه داشته باشید که برای نوشتن مطالب، خودکارهای تبلیغاتی با سطح مقطع سه‌ گوش از خودکار تبلیغاتی با سطح مقطع دایره ‌ای مناسب تر هستند.خودکار های تبلیغاتی باید دارای پوششی نرم لاستیکی باشند تا در هنگام نوشتن انگشتان دست اذیت نشود.کیفیت جوهر خودکار های تبلیغاتی نقش بسزایی در روان نویسی آن دارد.بنابراین در خودکار های تبلیغاتی لازم است که از جوهر های باکیفیت استفاده شود تا ماندگاری و طول عمر خودکار بیشتر بشود.همواره به این نکته توجه داشته باشید که بدنه خودکار باید جنس مرغوبی داشته باشد و مقاوم باشد و خیلی زود خراب نشود.ماندگاری بالای یک خودکار تبلیغاتی یعنی ماندگاری برند شما در ذهن مشتریان.

علاوه بر موارد بالا، زیبایی ظاهری خودکار را نیز در نظر بگیرید.خود کاری که زیبایی و جذابیت ظاهری برای مخاطبان نداشته باشد باعث جلب توجه نخواهد شد. و حتی ممکن است تبلیغات شما بر روی این خودکار اصلا به چشم مخاطب هم نیاید.پس همواره این نکته را مدنظر داشته باشید که زیبایی و جذابیت یک فاکتور بسیار حائز اهمیت برای یک هدیه تبلیغاتی محسوب می شود.یکی دیگر از تفاوت هاخوش دست بودن آنهاست .شرط تاثیرگذار بودن یک خودکار تبلیغاتی استفاده از آن است .پس خودکاری که قابل استفاده نباشد یا استفاده از آن سخت باشد تاثیر گذاری لازم در تبلیغات شما را نخواهد داشت.

قیمت خودکارهای فلزی و پلاستیکی

به ناچار، هنگام تصمیم گیری در مورد انتخاب و تفاوت خودکارهای پلاستیکی و فلزی، پول نقش مهمی ایفا می کند.به طور معمول، شما می توانید یک خودکار پلاستیکی شخصی سازی شده را با قیمت تقریباً 4هزار تومان خریداری کنید، در حالی که خودکارهای فلزی سفارشی 10 هزار تومان به بالا هستند. اما باید در نظر داشته باشید که باید این خودکارها را به صورت عمده خریداری کنید. علاوه بر این، معمولاً حداقل اندازه سفارش وجود دارد. برای مرجع، 100 خودکار حداقل استاندارد است (اما این به فروشنده بستگی دارد(. اگر فقط بر اساس هزینه انتخاب می کنید، خودکارهای پلاستیکی گزینه مقرون به صرفه تر هستند.پس هزینه یکی از اصلی ترین تفاوت های بین خودکار فلزی و پلاستیکی تبلیغاتی است.در واقع، اگر تازه شروع به رشد کسب و کار خود کرده اید، خودکار های پلاستیکی ممکن است بهترین انتخاب برای شما باشند. حداقل تا زمانی که بتوانید بودجه اقلام تبلیغاتی خود را افزایش دهید.

هدف از ارائه خودکارهای تبلیغاتی

در ادامه تفاوت خودکار فلزی با پلاستیکی سوال بعدی که باید از خود بپرسید این است که هدف از قلم ها چیست؟اگر هدف آنها صرفاً تبلیغ کسب و کار شما است، باید در نظر بگیرید که قصد دارید آنها را به چند نفر بفرستید.به عنوان مثال، اگر فقط تا 100 گیرنده وجود دارد، می توانید خودکارهای فلزی را انتخاب کنید. اما از سوی دیگر، اگر 1000 گیرنده یا بیشتر وجود داشته باشد، خودکارهای پلاستیکی گزینه بسیار بهتری هستند.همانطور که ممکن است به خاطر داشته باشید،به عنوان مثال هزینه 100 خودکار فلزی 1 میلیون است، اما برای 1000 آن 10میلیون خواهد بود. برای خودکارهای پلاستیکی، هزینه 1000 عدد 4 میلیون خواهد بود. به طور کلی، با استفاده از این ریاضی ساده می توانیم به راحتی تعیین کنیم که خودکارهای فلزی حداقل دو تا سه برابر تعداد قلم های پلاستیکی برای شما هزینه دارند.

استفاده شخصی

اگر به دنبال خرید خودکارهایی برای استفاده خود و کارمندانتان هستید، نکته اصلی که باید در نظر بگیرید این است که آیا ترجیح می دهید از خودکارهای فلزی یا پلاستیکی استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که خودکارهای فلزی در دراز مدت دوام بیشتری دارند و دیگر تفاوت خودکار فلزی و پلاستیکی همین موضوع است. بنابراین، مگر اینکه بخواهید دو برابر مقدار پلاستیکی سفارش دهید، احتمالاً باید خودکارهای فلزی را انتخاب کنید.بدیهی است، همچنین خوب است که از کارمندان خود در مورد ترجیحات آنها نیز بپرسید. در نهایت، آنها باید نظر خود را در مورد انتخاب خودکار تبلیغاتی به شما ارائه دهند و این به شما بستگی دارد که کارکنان خود را راضی نگه دارید. چه کسی می داند، برخی ممکن است حتی استفاده از خودکارهای پلاستیکی را به فلزی ترجیح دهند.

استفاده از برندسازی مناسب

پس از تعیین اینکه آیا قصد خرید خودکارهای پلاستیکی یا فلزی را دارید، باید مارک تجاری را در نظر بگیرید.هر کسب و کار موفقی به چیزی که از نظر بصری جذاب باشد نیاز دارد تا توجه مشتریان خود را بسنجد.برای این کار باید خطوط و لوگوهای خاصی را روی قلم های خود اعمال کنید. مطمئن شوید که از ترکیب رنگ های جذاب برای پس زمینه استفاده می کنید، اما همچنین مطمئن شوید که لوگوی شما قابل مشاهده ترین چیزی است که روی خودکارهای شما وجود دارد.تمام هدف خودکارهای تبلیغاتی این است که مردم را وادار به یادآوری برند شما کنند. اگر خودکار جالبی بسازید، افرادی که آن را دریافت می کنند به استفاده از آن ادامه می دهند. مهمتر از آن، هر بار که به کسب و کار شما نگاه می کنند، به آنها یادآوری می شود.یکی دیگر از ابزارهای تبلیغاتی که آیتم مناسبی برای حک لوگو بر روی آن می باشد و بسیار پرمصرف هم است،فلش تبلیغاتی می باشد.

 

ایجاد تاثیر درست

هنگام تصمیم گیری و در نظر گرفتن تفاوت خودکار فلزی و پلاستیکی، باید در نظر داشته باشید که چه نوع تأثیری را می خواهید ایجاد کنید. یک مثال خوب این است که وانمود کنید یک معمار هستید که تازه از دانشگاه خارج شده اید. فرض کنید در یک شرکت معماری استخدام شده اید. اگرچه این شرکت ممکن است قابل احترام باشد، اما هیچ چیزی آن را از سایر شرکت های مشابه متمایز نمی کند.

دو مسیر وجود دارد که می توانید طی کنید:

از برند شرکت به تنهایی استفاده کنید

نام تجاری خود را به ترکیب اضافه کنید

در حالی که واضح است که باید از برند شرکت خود حمایت کنید، اگر در مورد حرفه خود جدی هستید، باید بازی خود را نیز ارتقا دهید.برای این منظور، خودکارهای فلزی بهترین انتخاب هستند. آنها فضایی از پیچیدگی و عزم را ایجاد می کنند که هیچ مشتری قادر به انتقال آن نخواهد بود. این خودکارها باید شامل نام شرکت شما و همچنین نام خودتان باشد. به این ترتیب، شما از کارفرمای خود حمایت خواهید کرد، اما در عین حال، به مشتریان خود نشان خواهید داد که منظور شما تجارت است!از طرف دیگر، ما همچنین شرکت هایی داریم که از خودکارهای مارک دار استفاده نمی کنند. در این صورت، می توانید مسیر مقرون به صرفه تر را انتخاب کنید و خودکارهای تبلیغاتی پلاستیکی بخرید. چیزی به سادگی اضافه کردن نام و شماره تلفن خود به ناچار توجه شما را جلب خواهد کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *