از تخفیف در ساک دستی تبلیغاتی استفاده کنید

ساک دستی تبلیغاتی

به جای تخفیف دادن در محصولات و کالاها و خدماتتان، از تخفیف در ساک دستی تبلیغاتی استفاده کنید، این کار باعث می شود هم سخاوتمند و مثبت به نظر برسید و حس خوبی ایجاد کنید و هم اینکه قیمت تمام شده محصولی که هدیه می دهید پایین تر از تخفیف روی کالاهای خودتان خواهد بود. هدایای تبلیغاتی را نه تنها به مشتریان بلکه به کارمندان نیز بدهید.

هدف از دادن هدیه، ایجاد ذهنیت مثبت در افراد است. این ذهنیت مثبت را در کارمندان خود نیز به وجود آورید تا به این وسیله آنها را تشویق کنید و کارمندانتان از اینکه در شرکت شما کار می کنند به خود افتخار کنند.

انواع ساک دستی تبلیغاتی

ساک دستی کاغذی، ساک دستی پارچه ای، ساک دستی نایلونی
از انواع ساک دستی تبلیغاتی میتوان به ساک دستی پارچه ای یا سوزنی یا ساک دستی کرافت و گلاسه اشاره کرد و اگر فردی احتیاج به سفارش ساک دستی در تعداد کم داشته باشد، میتواند ساک دستی آماده از طریق سایت جوپنزا را سفارش دهد.

ساک دستی تبلیغاتی

ساک دستی کاغذی چه کاربردی دارد

در سال ها قبل ، استفاده از ساک دستی کاغذی برای بسته بندی و حمل کالا رونق زیادی داشته است و گاهی اوقات از این محصول به عنوان یک هدیه تبلیغاتی نیز استفاده می شود. کاربرد ساک دستی در بسته بندی لوازم و کالاهایی همچون پوشاک، ساعت، زیورآلات، لوازم آرایشی و بهداشتی، قطعات الکترونیکی، سالنامه، کتاب ها، ست های مدیریتی، لوح ها و یادبودها، اسناد و مدارک، بروشورها و… می باشد.
نکته قابل توجه این است که وقتی یک ساک دستی کاغذی تبلیغاتی به فرد هدیه می شود، هر زمان شخص از آن استفاده کند مانند یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک عمل می کند و کسب و کار شما به افراد دیگر نمایش داده می شود و شرکت و کسب و کارتان به سوی اهداف خود هدایت میکند.
اغلب ساک دستی ها در نمایشگاه ها و فروشگاه ها کاربرد دارند. از ساک دستی پارچه ای یا ساک دستی کاغذی میتوان برای حمل هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی مانند خودکار تبلیغاتی یا پوشه دکمه دار یا سررسید تبلیغاتی یا بروشور تبلیغاتی و کاتالوگ و کارت ویزیت که در سایت چاپ و تبلیغات در هر مکان خرید آنها وجود دارد، می توان استفاده کرد.
سوالی که همواره در ذهن شما صاحب کسب و کار قبل از تهیه این هدایای تبلیغاتی میگذرد این است که

آیا ساک دستی کاغذی مناسب مشتریان شما میباشد

درست است که ساک دستی کاغذی از دوام و ماندگاری پایینی برخوردار است اما به دلیل داشتن روکش سلفونی، این محصول استحکام زیادی دارد و حتی برخی از ابعاد این محصول، توانایی حمل اجناس تا 10 کیلوگرم را نیز دارا می باشند. اما در حقیقت کاربرد این هدیه تبلیغاتی برای جابه جایی اجناس سنگین نیست و بیشتر جنبه تزیینی و فانتزی دارد.

ساک دستی کاغذی تبلیغی کارآمد و مثبت

اگر می خواهید در دنیای کسب و ‌کار امروز تبلیغی موفق داشته باشید باید تبلیغی که استفاده می کنید علاوه بر آگاه کردن مردم نسبت به برندتان، باید کارایی و فایده هم داشته باشد.
یکی از این تبلیغات موثر و کارآمد استفاده از ساک دستی کاغذی است که نقش ابزاری مفید را برای مشتریان شما خواهد داشت. این نوع تبلیغ مدت زمان بیشتری در دست مشتری نگه داشته می شود و این باعث می شود افراد بسیاری از کسب و کار شما اطلاع یابند.
ساک دستی

ساک دستی کاغذی کرافت چیست

مدت زیادی از تولید کاغذ کرافت می گذرد در واقع این کاغذ از اولین کاغذهای صنعت کاغذ سازی به شمار می رود. به دلیل تنوع و کیفیت این کاغذ استفاده فراوانی از آن می شود و همچنین در صنعت چاپ و بسته بندی نیز از آن استفاده می شود.
با وجود پیشرفت در تکنولوژی نه تنها استفاده از این کاغذ متوقف نشد بلکه در مواردی مانند چاپ تراکت، چاپ ساک دستی و منوی رستوران ها از آن استفاده می شود.

کاغذ کرافت و یا ساک دستی از جنس کرافت چه ویژگی هایی دارد

 این نوع کاغذ طیف رنگی از کرم تا قهوه ای دارد که باعث زیبایی بیشتر آن شده است.به دلیل بافت کهنه ای که دارد حس خوبی به فرد می دهد و او را جذب می کند.باعث خاص شدن برند و کاهش هزینه های آن می شود.
کلام آخر 
اگر می خواهید یک استراتژی سریع و کارآمد داشته باشید و تبلیغات موثری به کار ببرید از ساک دستی تبلیغاتی استفاده کنید. در این راه شکستی وجود ندارد و نتایجی که بدست می آورید خوب و یا عالی خواهند بود. فقط باید یکبار امتحان کنید، خواهید دید تا چه حد در تبلیغات مؤثر هستند.
برای سفارش ساک دستی کاغذی تبلیغاتی همین الان با ما تماس بگیرید. شرکت جوپنزا با طراحی های زیبا و شکیل و به روز ساک دستی کاغذی تبلیغاتی در پی رضایت شما صاحبان کسب و کار در زمینه تبلیغات موثر میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *