بهترین استفاده را از آفتابگیر تبلیغاتی داشته باشید

آفتابگیر تبلیغاتی

آفتابگیر تبلیغاتی دقیقا مثل آفتابگیرهای معمولی است با این تفاوت که شما این آفتابگیرها را به افراد خاصی که مدنظر دارید هدیه می‌دهید. برای بهترین استفاده از آفتابگیر تبلیغاتی نام برند یا شرکت و کمپانی خود را هم درج کنید و از این طریق بیشتر و بیشتر دیده شوید.

آفتابگیر محصول جدیدی است و تقریبا جزء هدایای تبلیغاتی خاص به شمار می‌رود  و برندهای کمی در حال حاضر از آن استفاده می‌کنند. اما باید بدانید که همین هدایای خاص، باعث می‌شوند تا در نگاه مخاطب هدف خود نیز خاص‌تر به چشم بیایید. پس یک مقدار ریسک‌پذیری هم بد نیست. شما هم می‌توانید مثل سایرین از خودکار و لیوان تبلیغاتی استفاده کنید. اما گاهی تکرار و تقلید را هم کنار بگذارید و مقداری خلاقانه‌تر وارد عمل شوید.

اثر آفتابگیر صرفا به این مورد خلاصه نمی‌شود. آفتابگیر دامنه‌ی دید بالایی دارد. یعنی هر وقت آفتابگیر روی ماشینی نصب شود تقریبا همه‌ی افرادی که از کنار یک ماشین رد می‌شوند می‌توانند این آفتابگیر را ببینند و نوشته‌های درج شده و پیام آن را بخوانند. این آفتابگیرها حکم یک بیلبورد بر روی یک ماشین ثابت یا متحرک را برای شما دارند.

بهترین استفاده را از آفتابگیر تبلیغاتی داشته باشید

هر عنصر تبلیغاتی را که در نظر بگیرید اگر به درستی و با خلاقیت و اصول از آن استفاده نکنید به درد نخواهد خورد.

 چگونه می‌توان بهترین استفاده را از آفتاب گیر خودرو داشت تا بهترین بازده را داشته باشد؟

اول: مشتریان خود را شناسایی کنید و آفتابگیر را به کسانی هدیه بدهید که خودرو داشته باشند. در غیر این صورت اصلا برای مشتری ارزش‌آفرینی نکرده‌اید و اصلا به درد نمی‌خورد. باید هدایای تبلیغاتی را مطابق با پرسونای مخاطب خود انتخاب کنید.

دوم: به کیفیت چاپ بر روی آفتابگیر دقت کنید. بهتر است با یک طرح گرافیکی مناسب آفتابگیر تبلیغاتی را تبدیل به یک بیلبورد باکیفیت کنید و هر چه قدر هم که کیفیت چاپ بالاتر باشد مسلما می‌توانید پیام خود را به درستی به مخاطبین برسانید.

سوم: بهترین جنس ممکن را انتخاب کنید و قبل از آن در مورد جنس آفتابگیر خوب تحقیق کنید.

چهارم: قیمت آفتابگیر تبلیغاتی به این دلیل که عموما در تعداد بالا سفارش داده می‌شود نسبت به آفتابگیرهای دیگر بسیار پایین‌تر است. از این جهت می‌تواند برای بودجه‌ی تبلیغاتی شما بسیار مناسب باشد.

انواع آفتابگیر تبلیغاتی ماشین

آفتابگیرتبلیغاتی ماشین به ۳ دسته تقسیم می شوند: آفتابگیرهایی که پشت شیشه جلو نصب می شوند که در اصل یک تابلوی تبلیغاتی به اندازه شیشه اتومبیل را به رایگان و در هر نقطه ای برای شما به وجود می آورد. آفتابگیرهایی که بر روی شیشه های بغل نصب می‌شوند وبه عنوان آفتابگیر رودری ماشین معروف هستند. بطور دائم و مستمر و حتی‌در در زمان تکان خودرو تابلوهای تبلیغاتی همیشگی و سیاری را برای شما ساخت می نمایند. آفتابگیر هایی که پشت شیشه بغل ماشین نصب می شوند.

برای ایجاد و عرضه آفتابگیر خودرو از بهترین پارچه شمعی و دسته فنر استفاده میشود.

آفتابگیر تبلیغاتی اتومبیل که پشت شیشه جلو نصب می شوند در اصل یک تابلوی تبلیغاتی به اندازه شیشه اتومبیل را به رایگان و در هر نقطه ای برای شما بوجود می آورند.

انواع آفتابگیرهایی که بر روی شیشه های بغل نصب می شوند بطور دائم و همیشگی و حتی در حین حرکت اتومبیل تابلوهای تبلیغاتی دائمی و سیاری را برای شما ایجاد می کنند .

  • آفتابگیر رودری ماشین.
  • پارچه سوزنی نانو وارداتی.
  • قابلیت نصب بر روی درب های اتومبیل،قابلیت چاپ تا 8 رنگ.

آفتاب گیر رودری چه ویژگی هایی دارد

آفتابگیر رودری سبک جدیدی از آفتابگیر رو دری است که بیشتر به آفتابگیر متحرک معروف است چرا که جهت نصب بر روی درب خودرو و اتومبیل در حال حرکت است که از تابش مستقیم نور آفتاب به صورت راننده و شاگرد راننده جلوگیری کند.
در نتیجه مثل یک بیلبرد تبلیغاتی متحرک معرف برند شما می باشد.
آفتابگیر رودری براحتی قابل نصب کردن و جمع کردن است .

از طرفی با توجه به قیمت بسیار پایین آن امروزه به یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت با بیننده بالا تبدیل شده است

متاسفانه افرادی سودجو اقدام به پخش مدل های درجه 2 این کالا در بازار کرده اند  که جنس آفتابگیر از درجه پایین بوده و باعث می شود به مرور با توجه به تابش آفتاب رنگ چاپ از بین برود و پارچه سوراخ های ریزی داشته باشد.

مزایای آفتابگیر رودری خودرو

آفتابگیر متحرک و جدیدجهت جلوگیری از برخورد شدید نور خورشید با صورت راننده خصوصا در رانندگی های طولانی میتوان با نصب سریع و بسیار راحت این آفتابگیر به آسودگی به راندن ادامه دهید.این آفتابگیر تبلیغاتی از جنس پارچه سوزنی نانوون تهیه شده و امکان چاپ و تبلیغ بر روی آن فضای بسیار مطلوب و در معرض دیدی را بوجود می آورد .

جنس آفتابگیر های تبلیغاتی از چیست

جنس آفتابگیر پشت شیشه جلوی ماشین از نوع پارچه شمعی می باشد.

جنس آفتابگیر رودری ماشین از نوع پارچه سوزنی می باشد.

چاپ روی آفتابگیر تبلیغاتی خودرو :چاپ روی این آفتابگیرها بصورت چاپ سیلک می باشد.قابلیت چاپ تا چندین رنگ بر روی این آفتابگیر ها امکان پذیر است.چاپ روی این آفتابگیرها دارای ماندگاری بالا می باشد.

آفتابگیر بغل ماشین

آفتاب گیر ماشین از جنس پارچه و در رنگ بندی های مختلف در ابعاد :۳۵×۸۵ سانتی متراست .

آفتابگیر از بهترین پارچه که در آن کشی تعبیه شده و جمع شونده است . نقاط قوت این محصول در عدم ایجاد ممانعت در دید راننده و خنک نگه داشتن خودرو و جلوگیری از نفوذ نور خورشید میباشد .

کسانی که زیاد با اتومبیل به سفر میروند و در پیچ و خم جاده درگیر تابش مستقیم آفتاب هستند برای راحتی بیشتر و جلوگیری از ورود آفتاب سوزان تابستان به داخل اتومبیل می توانند با قرار دادن آفتابگیر بغل ماشین سفر دل انگیزی داشته باشند .

آفتابگیرها قابل جمع شدن است که این امر باعث قرار گرفتن دقیق آفتابگیر در فریم شیشه خودرو می شود و در مقابل تابش مستقیم نور آفتاب مقاومت بالایی دارد. راحت ترین راه حل برای تابش مستقیم آفتاب استفاده از آفتابگیر مناسب خودرو است که می تواند سطح مناسب از شیشه خودرو را پوشش دهد این نمونه آفتابگیر یک وسیله مناسب برای افراد داخل خودرو است که با امنیت بیشتر از سفر خود لذت ببرند .

آفتابگیر شیشه بغل ماشین جفتی بدون کاور چیست؟
این آفتابگیر روی شیشه های بغل اتومبیل نصب می شود و شامل یک جفت می باشد. به عنوان هدیه تبلیغاتی یکی از بهترین انواع هداياي تبليغاتي محسوب می شود چرا که همواره و در مکانهای گوناگونی برند و لوگوی شما را به نمایش در خواهد آورد. این نوع آفتابگیر بصورت توری است و بوسیله مکنده لاستیکی روی شیشه های بغل اتومبیل نصب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *