انواع فلش مموری تبلیغاتی+ویژگی هر کدام از آنها

انواع فلش تبلیغاتی

یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی ،فلش تبلیغاتی است. سرعت بالای این محصول کوچک و کم حجم در ثبت اطلاعات و همچنین استفاده آسان از آن باعث شده است تا محبوب و پرطرفدار باشند. به همین دلیل است که بیشتر کاربران کامپیوتر حداقل یک فلش مموری برای نگهداری و یا انتقال اطلاعات در اختیار دارند و روز به روز تنوع در این محصول بیشتر میشود.از انواع فلش مموری تبلیغاتی میتوان فلش مموری چرمی، فلش مموری استیل، فلش مموری کارتی، فلش مموری اختصاصی و فلش مموری OTG را نام برد.
در دنیای امروز این هدیه تبلیغاتی با انواع مختلف تجهیزات دیجیتالی مانند کامپیوترها، نوت بوک ها، دوربینهای عکس برداری و فیلم برداری، گوشی های موبایل هوشمند و تبلت ها در ارتباط میباشد.

چرا باید فلش مموری را به عنوان هدیه تبلیغاتی انتخاب کرد

با توجه به گسترش فناوری و دسترسی آسان افراد جامعه به فناوری اطلاعات، وسایل و ابزار مورد نیاز برای استفاده‌‌ از تکنولوژی‌های نوین اطلاعاتی، تبدیل به یک امر ضروری برای همه ی افراد جامعه شده است. فلش مموری یکی از این ابزارهای واجب برای نگهداری و انتقال اطلاعات و داده‌ها می‌باشد. فلش مموری تبدیل به وسیله‌ای ضروری و کاربردی برای تمام افراد جامعه شده است.

با توجه به اینکه هدایای تبلیغاتی از ابزارها و وسایلی انتخاب می‌شوند که بیشترین کاربرد و جذابیت را برای افراد مختلف جامعه دارند ، فلش مموری می‌تواند یکی از گزینه های اصلی در انتخاب هدایای تبلیغاتی باشد. فلش مموری هدیه‌ای است که برای افراد مختلف در هر موقعیت شغلی، اجتماعی و هر سن و سالی مناسب و قابل استفاده می‌باشد.

ویژگی های فلش چوبی

  1. امکان درج لوگوی شرکت و برند شما روی فلش مموری چوبی بسیار زیبا و کلاسیک میباشد.
  2. برای کسانی که به محصولات چوبی بسیار علاقه دارند بهترین انتخاب می باشد.
  3. دارای طرح ها و نقش های مختلفی هم می باشد. مناسب برای هدایای تبیلغاتی خاص است.
  4. به عنوان بهترین انتخاب برای یک یادگاری به یادمانی هم می باشد.
  5. مناسبترین انتخاب برای هدیه دادن به افراد خاص است.
  6. دارای مقاومت بالا و همچنین ماندگاری و عمر بالا هم می باشد.

باید بدانید که این نوع فلش مموری امکان دارد از نظر جنس فقط از طرح چوب استفاده شده باشد و جنس اصلی آن سلیکون باشد پس باید در هنگام خرید به این مورد دقت لازم را انجام داد.

 فلش مموری تبلیغاتی

فلش  تبلیغاتی یکی از بهترین گیفت های تبلیغاتی میباشد که سرعت بالای این هدیه کوچک در ثبت فایل ها و اطلاعات و هم چنین استفاده راحت از آن، باعث شده است که این هدیه تبلیغاتی خیلی محبوب و پرطرفدار باشد.

معرفی فلش کریستالی

فلش مموری کریستالی امکان لیزر لوگو و متن مورد نظر را بر روی بدنه خود دارد،  که بعد از وصل شدن به پورت لوگو یا متن لیزر شده به صورت چشمک زن نمایش داده میشود. و رنگ ال ای دی هم قابل انتخاب میباشد.

ویژگی های فلش مموری کریستالی

این نوع فلش مموری یک هدیه تبلیغاتی ویژه و خاص است هر شرکتی از این نوع تبلیغ استفاده نمیکند چون این یک تبلغ خاص و ویژه است. فلش مموری کریستالی تبلیغاتی یک تبلیغ موثر و ماندگار است این نوع فلش مموری با توجه به ظاهر زیبا و شکیل خود باعث متفاوت بودن شما میشود این محصول پس از اتصال به کامپیوتر، دستگاه های دیجیتال، تلویزیون، و یا هر وسیله‌ای دیگری چراغ ال ای دی داخلش روشن میشود و اسم شرکت شما یا واحد صنفی شما بر روی آن نشان داده میشود شما میتوانید با حکاکی لوگوی خود بر روی فلش مموری کریستالی تبلیغاتی لوگوی خود را به یک لوگوی معروف تبدیل کنید پس فرصت خاص بودن را از دست ندهید.

فلش چوبی تبلیغاتی

در دنیای امروز فلش های چوبی و هر هدیه ایی که با چوب تهیه می شود جزو یکی از محصولات خاص و مدرن برای تبلیغات محسوب میشوند، محصولات تبیلغاتی چوبی مانند دیگر محصولات تبلیغاتی دیگر دارای طرفداران و مخاطبان خاص خودش می باشد، شاید بتوانیم بگوییم که این محصول برای افراد خاصی از جامعه مورد پسند تر می باشند، مثلا اگر شما فروشنده محصولات چوبی باشید و قصد انتخاب محصول تبیلغاتی را هم برای کار خود داشته باشید، مطمئنا این محصول برای شما بهترین انتخاب میباشد. و البته بستگی به سلیقه و انتخاب شخص هم دارد و افراد دیگری هم که در زمینه های دیگر فعالیت میکنند، میتوانند از فلش چوبی تبلیغاتی برای هدیه دادن انتخاب کنند.

ظرفیت انواع فلش تبلیغاتی

فلش تبلیغاتی در ظرفیت های مختلف قرار می گیرند. ظرفیت ذخیره سازی در USB های ارائه شده به وسیله مجموعه جوپنزا از ۱ گیگابایت تا ۳۲ گیگابایت متفاوت می باشد که بسیار بیشتر از مقدار ظرفیت مورد نیاز مصرف بسیاری از کاربران است.

ظرفیت یک فلش مموری تبلیغاتی بستگی به حجم فایل هایی دارد که قصد دارید از قبل روی آن درایوها قرار دهید. مهمترین عامل در تعیین قیمت یک فلش، ظرفیت ذخیره سازی است.

کیفیت انواع فلش تبلیغاتی چقدر مهم است

کیفیت فلش مموری USB مهمترین عامل قبل از خرید است. توجه داشته باشید که هزاران تولید کننده، پاوربانک با کیفیت پایین تولید می کنند که بسیاری از آنها برای ذخیره سازی نامناسب هستند. محصولات با کیفیت پایین معمولا توسط تولید کنندگان بی تجربع به دلیل کاهش هزینه ها ساخته می شوند.

تولید و عرضه فلش مموری USB با کیفیت پایین قطعا مشتری را ناامید میکند و در پایان باعث صدمه زدن به شهرت شرکت شما میشود، پس کیفیت فلش تبلیغاتی برای شهرت شرکت شما و بهتر دیده شدن بسیار مهم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *