آفتابگیر تبلیغاتی هدیه ای ارزان

همه افرادی که دارای خودرو هستند، جهت جلوگیری از نفوذ اشعه خورشید به داخل ماشین، از ابزار کاربردی به نام آفتابگیر استفاده می کنند. به دلیل اینکه امروزه بر تعداد خودروها افزوده شده است، تهیه و داشتن یک آفتابگیر تبلیغاتی هدیه ای ارزان از امور مهم به شمار می آید. مخاطبان هدایای تبلیغاتی که شامل آفتابگیر می باشد، صاحبان خودرو هستند. از مزیت ها و ویژگی هایی که آفتابگیر تبلیغاتی به آن مختص می شود، میتوان به دیده شدن آفتابگیر و نام برند و محصول روی آن اشاره نمود. معمولا به دلیل اینکه خودرو در مکان های مختلف در سطح شهر پارک می شود و آفتابگیر روی شیشه جلو یا پشت ماشین قرار داده می شود، احتمال دیده شدن نام برند افزایش می یابد.

چاپ آفتابگیر تبلیغاتی ماشین

همانطور که گفته شد آفتابگیر جز بهترین هدایای تبلیغاتی می تواند قرار بگیرد. به دلیل فضای چاپ زیاد برروی آفتابگیر می توانید یک بیلبورد تبلیغاتی از برند خودتان عرضه کنید. آفتابگیرها ضدآب بوده و قابلیت چاپ سیلک اسکرین دارند. شما می توانید چاپ آفتابگیر تبلیغاتی خود را برروی یک چشم یا دوچشم انجام دهید همچنین می توانید در ابعاد A3 براحتی تبلیغ خود را با رنگ دلخواه چاپ نمایید. با چاپ ارزان قیمت آفتابگیر تبلیغاتی می توانید به برندسازی و معرفی تجارت خود کمک بسیاری کنید. مجموعه چاپگران با داشتن امکانات لازم و دستگاه سیلک اسکرین و بهترین مواد رنگ چاپ، می تواند هر نوع لوگو و نام و تیلیغاتی را برروی آفتابگیر چاپ نماید.

آفتابگیر ماشین یک هدیه تبلیغاتی ارزان

آفتابگیر تبلیغاتی ماشین از بسیاری از هدایای تبلیغاتی دیگر به نسبت ارزان تر است که میتواند مشتریان و مخاطبان زیادی را جذب نماید. قیمت یک آفتابگیر تبلیغاتی به کیفیت، ابعاد و نوع چاپ آن بستگی دارد. با استفاده از چاپ آفتابگیر تبلیغاتی ارزان به جای هزینه های بالای بیلبوردهای شهری و تلویزیون میتوانید کالای خود را به دیگران معرفی نمایید. برای شیشه جلوی خودرو معمولا مدل های دایره ای با جنس پارچه شمعی به کار میرود و برای شیشه عقب، مدل مربعی استفاده می شود.

قابلیت چاپ لوگو و یا برند شما در سایز A3 با رنگ دلخواهتان روی آفتابگیر وجود دارد. برای ماشین هایی که شیشه جلوی آن ها کوچکتر باشد آفتابگیر دایره مناسب است. مانند: پراید، سمند و پژو و برای ماشین های مدل بالا با شیشه های بزرگ تر آفتابگیر مربع پیشنهاد می شود. آفتابگیر با رنگ های مختلفی تولید می شود که معمولا یک طرف آن رنگ طوسی ورنگ طرف دیگر به سلیقه مشتری بستگی دارد. چاپ آفتابگیر معمولا با چاپ دستی مانند چاپ سیلک اسکرین انجام می شود.

انواع آفتابگیر تبلیغاتی هدیه ای ارزان

آفتابگیرهای تبلیغاتی ماشین به ۳ دوسته تقسیم می شوند:

  • آفتابگیرهایی که پشت شیشه جلو نصب می شوند که در اصل یک تابلوی تبلیغاتی به اندازه شیشه اتومبیل را به رایگان و در هر نقطه ای برای شما به وجود می آورد .
  • آفتابگیرهایی که بر روی شیشه های بغل نصب می‌شوند وبه عنوان آفتابگیر رودری ماشین معروف هستند. بطور دایم و مستمر و حتی‌در در زمان تکان خودرو تابلوهای تبلیغاتی همیشگی و سیاری را برای شما ساخت می نمایند.
  • آفتابگیر های تبلیغاتی که پشت شیشه بغل ماشین نصب می شوند.

برای ایجاد و عرضه آفتابگیر خودرو از بهترین پارچه شمعی و دسته فنر استفاده شده است. آفتابگیر تبلیغاتی اتومبیل که پشت شیشه جلو نصب می شوند در اصل یک تابلوی تبلیغاتی به اندازه شیشه اتومبیل را به رایگان و در هر نقطه ای برای شما بوجود می آورند.

انواع آفتابگیرهایی که بر روی شیشه های بغل نصب می شوند بطور دائم و همیشگی و حتی در حین حرکت اتومبیل تابلوهای تبلیغاتی دائمی و سیاری را برای شما ایجاد می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *