آفتابگیر شیشه عقب خودرو یک ابزار تبلیغاتی کارآمد و مهم

آفتابگیر ماشین Z202

اگر چه ابعاد آفتابگیر شیشه عقب خودرو با توجه به اندازه خودروهای داخلی و خارجی متغیر است، این فضا به طور کامل در اختیار تیم‌های تبلیغاتی قرار می‌گیرد که می‌تواند ابزار مناسبی برای تبلیغات شما باشد به طوری که می‌تواند مدت‌ها ذهن هر بیننده را به خود جلب کند.

آفتابگیر شیشه عقب خودرو چه ویژگی هایی دارد

آفتابگیر شیشه عقب خودرو یک پرده بسیار مناسب برای شیشه عقب خودرو است که از تابش مستقیم نور خورشید به داخل خودرو جلوگیری می‌کند.

این افتابگیر از کیفیت مناسبی برخوردار است که باعث می‌شود در برابر تابش خورشید مقاوم بوده و دچار پوسیدگی نشود.

طراحی این پرده به صورتی است که می‌توان از آن در انواع خودروها مثل پراید، پژو، سمند، و … استفاده کرد.

این پرده به علت بافت منحصر به فرد آن از دید سرنشینان خودرو را کم نمیکند و همچنین باعث نمی‌شود که نور در داخل خودرو کم شود به طوری که راننده اذیت شود.

آفتابگیر تبلیغاتی خودرو چیست

آفتابگیر ماشین یکی از بهترین و کارآمد ترین  و در معرض دید ترین انواع هدایای تبلیغاتی می باشد که علاوه بر طول عمر و ماندگاری بالا در بهترین مکان یعنی بر روی اتومبیل نصب میشود و در تمامی مکانهای عمومی نام برند و لوگوی شما را به نمایش در می آورد.

آفتابگیرهای ماشینی که پشت شیشه جلو نصب می شوند در اصل یک تابلوی تبلیغاتی به اندازه شیشه اتومبیل را به رایگان و در هر نقطه ای برای شما بوجود می آورند.

انواع آفتابگیرهایی که بر روی شیشه های بغل نصب می شوند بطور دائم و همیشگی و حتی در حین حرکت اتومبیل تابلوهای تبلیغاتی دائمی و سیاری را برای شما ایجاد می کنند که با توجه به قیمت این هدایای تبلیغاتی یکی از اثرگذارترین و مقرون به صرفه ترین نوع تبلیغات را در میزان اثربخشی و گستردگی نمایش برای شما به ارمغان می آورند.

آفتابگیر اتومبیل

مشخصات فنی آفتابگیر شیشه عقب خودرو

اندازه آفتابگیر شیشه عقب خودرو مطابق با ابعاد استاندارد خودروهای داخلی و خارجی صورت می‌گیرد و این سفارش مشتری است که اندازه آنها را تعیین می‌کند.

در این محصول از قالب سیمی استفاده شده است که به راحتی در شیشه عقب خودرو جا می‌گیرد و همینطور قابلیت تحرک دارد، به طوری که شما هر وقت که خواستید می‌توانید از آن استفاده کنید.

جنس آفتابگیر شیشه عقب خودرو از تور بوده و نوع چاپ بر روی آن از نوع سیلیک می‌باشد، بنابراین قرار گرفتن این دو ویژگی در کنار یکدیگر باعث بالا رفتن ماندگاری چاپ و امکان استفاده از آن در برنامه‌های بلند مدت شده است.

برای کسانی که به ظاهر خودرو خود اهمیت می‌دهند، ترکیب رنگ بندی آفتابگیر شیشه عقب خودرو از رنگ مشکی بوده و قابلیت هماهنگی با رنگ‌های مختلف فضای داخلی خودرو را دارد.

دو دلیل اصلی و مهم برای استفاده کاربران و صاحبین خودرو و اتومبیل از آفتابگیرهای خودرو وجود دارد که عبارتند از:

۱.کاهش دما

اولین دلیل جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید و افزایش دمای داخل کابین اتومبیل که گاهی در روزهای گرم تابستان بسیار آزار دهنده است و آنقدر حرارت داخل ماشین بالا میرود که نفس کشیدن را سخت کرده وحتی نمیتوان به فرمان اتومبیل دست زد پس آفتابگیر اتومبیل کمک بسیار زیادی به کاهش دما و ایجاد سایه داخل خودرو می نماید.

۲.امنیت

دلیل دوم استفاده از آفتابگیرهای خودرو، جلوگیری از دیده شدن داخل اتومبیل توسط دیگران است.

استفاده از آفتابگیرها به ویژه در هنگام خرید و زمانی که کالاهای خریداری شده در ماشین باقی مانده مفید است همچنین آفتابگیر خودرو شیشه عقب و شیشه های بغل و کناری خودرو باعث ایجاد حریم امن و احساس امنیت و آرامش بیشتری به سرنشینان داخل خودرو میدهد.

آفتابگیر تبلیغاتی مناسب چه کسب و کارهایی است

انواع کسب و کارها و شرکتها با توجه به هزینه و قیمت مناسب آفتابگیرهای تبلیغاتی در مقایسه با سایر هدایای تبلیغاتی و امکان دیده شدن و نمایش تبلیغ در مکانهای عمومی در سطح شهر، علاقمند به استفاده از انواع آفتابگیر شیشه جلو، شیشه عقب، آفتابگیر رودری راننده و سایبانهای شیشه بغل به عنوان یک هدیه تبلیغاتی پر بازدید و با بازخورد مناسب هستند خصوصا اگر تبلیغ و طراحی مناسب و قابل قبولی برای چاپ بر روی این آفتابگیرهای خودرو انجام شود بسیار میتوانند جذاب و تاثیرگذار باشند.

البته برخی از شرکتها با توجه به نوع مخاطب و تبلیغشان تاثیر و بازخورد بسیار بهتری را بدست خواهند آورد مانند نمایندگی های خودرو و شرکتهای خودروسازی و وابسته به خودروسازان، شرکت های بیمه و خصوصا انواع بیمه نامه های اتومبیل و خودرو، فروشگاهها و شرکتهای قطعات خودرو و ارائه دهنده خدمات خودرو و اتومبیل، شرکتهای لیزینگ خودرو، شرکتهایی که در شهرها و مناطق گرم و تابش شدید آفتاب فعالیت می کنند و.‌..  یکی از پرفروش ترین کالاهایی که در هدایای تبلیغاتی مورد استفاده قرار میگیرد آفتابگیر تبلیغاتی خودرو است.

آفتابگیر خودرو

سفارش و چاپ آفتابگیر

استفاده از این محصول باعث می شود که تبلیغ برند شما در سطح وسیع مورد بازدید قرار گیرد. از انواع آفتابگیر تبلیغاتی خودرو تولیدی توسط گروه تولیدی شرکت جوپنزا می توان به شیشه جلوی خودرو اشاره کرد.قطر هر دایره افتابگیر برابر با ۶۳ سانتیمتر است. این محصول با پارچه شمعی که پشت آن با اکلیل نقره ای ،نقره اندود شده است تولید میشود.

نوار دوزی فنرها و دور افتابگیر ماشین به صورت درجه یک بوده و برای نوار فنر و دور آفتابگیر می توان از نوار سوزنی و یا نوار اعلا که نوار بشور نام دارد استفاده میشود.

قطعا نوار بشور نسبت به نوار سوزنی از قیمت بالاتری برخوردار است.

رنگ پارچه بکار رفته در تولید آفتابگیر تبلیغاتی خودرو بصورت آبی کاربنی، آبی آسمانی، سورمه ای، مشکی، قرمز، سبز، زرد، بنفش و … است که در کلیه رنگ ها بر روی یکطرف پارچه رنگ نقره ای بکار رفته است و در طرف دیگر تنوع رنگی امکان اعمال سلیقه را به مشتری می دهد.

کاور این محصول از دو مدل پارچه شمعی و یا پارچه سوزنی تولید میشود.بر روی لبه های کاور نیز نوار دوزی لحاظ میشود.

چاپ آفتابگیر تبلیغاتی قابلیت عرضه بصورت با کاور و یا بدون کاور را دارد.

چاپ صورت گرفته بر روی آفتابگیر تبلیغاتی خودرو ،از نوع چاپ سیلک است که محدودیت رنگی ندارد.

البته این نکته را باید در نظر گرفت که رنگ زمینه پارچه دوخته شده نیز بر روی رنگ چاپ روشن بی تاثیر نیست.

بصورت عمومی چاپ بر روی طرف نقره ای پارچه صورت میگیرد که به مانند آیینه عمل می کند و نور خورشید را منعکس و مانع گرم شدن محیط داخلی خودرو میگردد.

چاپ آفتابگیر شیشه عقب ماشین

نوع دیگری از آفتابگیر تبلیغاتی خودرو، آفتابگیر شیشه عقب اتومبیل است.

این نوع آفتابگیر ، از دوختی یکپارچه ساخته شده.چاپ بر روی این محصول، تنها در وسط کار صورت می گیرد.

رنگ زمینه این نوع از آفتابگیر تبلیغاتی از تور مشکی بوده که دید واضحی را در زمان رانندگی به راننده اتومبیل می دهد.

جوپنزا،تولید کننده برتر آفتابگیر تبلیغاتی خودرو در ایران می باشد.

این کالا، یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی است که می توان به سازمان ها و نهاد ها ارائه کرد.

به عبارت دیگر آفتابگیر تبلیغاتی خودرو، می تواند یک هدیه تبلیغاتی سازمانی مناسب برای سازمان ها و نهاد های مختلف باشد.

یک روش منحصر به فرد برای کمک به جبران هزینه های خرید سایبان و آفتابگیرهای تبلیغاتی، جستجوی و یافتن یک اسپانسر است.

با این روش در ازای تبلیغات و چاپ نماد اسپانسر در کنار تبلیغ خود میتوان بخشی از هزینه های تبلیغات بر روی آفتابگیر تبلیغاتی را از اسپانسر جبران نمود این امر علاوه بر کمک هزینه تبلیغات می تواند برند و لوگوی شرکت شما را نیز با ارزش تر کند.

وجود اسپانسر ارزش  افزوده تبلیغاتی و اعتباری به برند شرکت شما می دهد و در نتیجه هزینه ها کمتر و سود بیشتر شود.

یکی دیگر از دلایل در نظر گرفتن سایبان ها و آفتابگیر خودرو و وسایل نقلیه این است که عمر تبلیغاتی بالایی دارند و کالای ارزشمندی از طرف صاحبان خودرو در نظر گرفته می شوند و معمولا فردی که این هدیه تبلیغاتی را دریافت کرده از آن استفاده می کند و حتما آنرا در اتومبیل خود نگهداری میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *