آفتابگیر شیشه بغل چه ویژگی هایی دارد

آفتابگیر تبلیغاتی

آفتابگیر شیشه بغل ماشین یکی از بهترین و در معرض دیدترین انواع هدایای تبلیغاتی می باشند .از ویژگی های آفتابگیر تبلیغاتی می توان گفت در بهترین مکان یعنی بر روی اتومبیل نصب میشود و در تمامی مکان های عمومی نام برند و لوگوی شما را به نمایش در می آورند.

طول عمر بالادر معرض دید بودن سایه بان ماشین قابلیت چاپ تا چند رنگ قیمت نسبتا ارزان جلوگیری از تابش روشنایی آفتاب به داخل ماشین و صندلی مسافر از ویژگی های آفتابگیر شیشه بغل تبلیغاتی ماشین است.

جنس آفتابگیر شیشه بغل

جنس آفتابگیر تبلیغاتی و شیشه بغل ماشین از نوع پارچه سوزنی می باشد.

آفتابگیر تبلیغاتی یکی از انواع هدایای تبلیغاتی می باشد. آفتابگیر تبلیغاتی ماشین با کاربرد مثبتی که دارد از تابیدن نور آفتاب به داخل خودرو جلوگیری می کند.

سایبان تبلیغاتی اتومبیل از ایجاد آثار نامطلوب نور خورشید در مواقعی که خودرو متوقف است جلوگیری میکند. آفتابگیر ارزان تبلیغاتی اتومبیل از رنگ پریدگی و ترک داشبورد جلوگیری می کند.

قیمت آفتابگیر تبلیغاتی ماشین در کیفیت و جنس آفتابگیر تاثیر بسزایی دارد به این صورت که چاپ آفتابگیر تبلیغاتی باعث می شود که هزینه تبلیغات روی سایبان اتومبیل براحتی برای تبلیغ دهنده در بیاید.

تولید آفتابگیر تبلیغاتی ماشین توسط کارشناسان این حوزه در شرکت جوپنزا و با استفاده از متریال های خاص انجام می شود.آفتابگيرهاي اتومبيل يکي از بهترين و در معرض ديدترين انواع هداياي تبليغاتي مي باشند.

که علاوه بر طول عمر و ماندگاري بالايشان در بهترين مکان يعني بر روي اتومبيل نصب گرديده و در تمامي مکانهاي عمومي نام برند و لوگوي شما را به نمايش در مي آورند.

آفتابگيرهاي ماشيني که پشت شيشه جلو نصب مي شوند در اصل يک تابلوي تبليغاتي به اندازه شيشه اتومبيل را به رايگان و در هر نقطه اي براي شما بوجود مي آورند.

انواع آفتابگيرهايي که بر روي شيشه هاي بغل نصب مي شوند به طور دائم و هميشگي و حتي در حين حرکت اتومبيل تابلوهاي تبليغاتي دائمي و سياري را براي شما ايجاد مي کنند که با توجه به قيمت اين هداياي تبليغاتي يکي از اثرگذارترين و مقرون به صرفه ترين نوع تبليغات را در ميزان اثربخشي و گستردگي نمايش براي شما به ارمغان مي آورند.

آفتابگیر شیشه بغل ماشین

آفتابگیر شیشه بغل ماشین از جنس پارچه و در رنگ بندی های مختلف در ابعاد : 35*85 سانتی متراست .

این کالا محصول دیگری از تبلیغات شرکت جوپنزا میباشد . آفتابگیر از بهترین پارچه که در آن کشی تعبیه شده و جمع شونده است . نقاط قوت این محصول در عدم ایجاد ممانعت در دید راننده و خنک نگه داشتن خودرو و جلوگیری از نفوذ نور خورشید میباشد.

کسانی که زیاد با اتومبیل به سفر میروند و در پیچ و خم جاده درگیر تابش مستقیم آفتاب هستند برای راحتی بیشتر و جلوگیری از ورود آفتاب سوزان تابستان به داخل اتومبیل می توانند با قرار دادن آفتابگیر شیشه بغل ماشین سفر دل انگیزی داشته باشند.

آفتابگیرها قابل جمع شدن است که این امر باعث قرار گرفتن دقیق آفتابگیر در فریم شیشه خودرو می شود و در مقابل تابش مستقیم نور آفتاب مقاومت بالایی دارد.

راحتترین راه حل برای تابش مستقیم آفتاب استفاده از آفتابگیر مناسب خودرو است که می تواند سطح مناسب از شیشه خودرو را پوشش دهد این نمونه آفتابگیر یک وسیله مناسب برای افراد داخل خودرو است که با امنیت بیشتر از سفر خود لذت ببرند.

این نوع آفتابگیر، از دوختی یکپارچه ساخته شده.چاپ بر روی این محصول ، تنها در وسط کار صورت می گیرد.

رنگ زمینه این نوع از آفتابگیر تبلیغاتی از تور مشکی بوده که دید واضحی را در زمان رانندگی به راننده اتومبیل می دهد.

شرکت جوپنزا، تولید کننده برتر آفتابگیر تبلیغاتی خودرو در ایران می باشد.

این کالا، یکی از بهترین هدایا تبلیغاتی است که می توان به سازمان ها و نهاد ها ارائه کرد.

به عبارت دیگر آفتابگیر تبلیغاتی خودرو، می تواند یک هدیه تبلیغاتی سازمانی مناسب برای سازمان ها و نهاد های مختلف باشد.

هدایای تبلیغاتی از اهمیت بالایی برخوردار هستند

در دنیای امروز تبلیغات یکی از ابزار مهم در گسترش نام تجاری می باشد. این روزها به هر طرف نگاه کنیم انواع تبلیغات را مشاهده می کنیم.

در تلویزیون، رادیو، روزنامه ها، آگهی ها در سایت های اینترنتی و رسانه های اجتماعی یا بر روی اتوبوس و وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو و…

با این حال، یکی از تاثیر گذار ترین آیتم ها هنوز هم هدایای تبلیغاتی می باشند.

ممکن است تصور کنید که استفده از محصولات تبلیغاتی دیگر کاربرد سابق را نخواهد داشت، اما بر عکس، اینگونه از تبلیغات هنوز هم ابزاری قدرتمند برای شناسایی نام برند شما می باشد.

هدایای تبلیغاتی باعث جلب توجه به برند میشوند

آیتم های تبلیغاتی به مردم اجازه می دهند با برند شما از نزدیک آشنا شوند و در طول استفاده از آن با آن همزاد پنداری کنند. وقتی نام برند شما به مدت طولانی در پیش چشم مشتریان شما باشد، نتایج بهتری از تبلیغات خواهید گرفت و در نتیجه فروش بیشتری خواهید داشت.

مزایای آفتابگیر رودری خودرو

آفتابگیر متحرک و جدیدجهت جلوگیری از برخورد شدید نور خورشید با صورت راننده خصوصا در رانندگی های طولانی میتوان با نصب سریع و بسیار راحت این آفتابگیر به آسودگی به راندن ادامه دهید.این آفتابگیر تبلیغاتی از جنس پارچه سوزنی نانوون تهیه شده و امکان چاپ و تبلیغ بر روی آن فضای بسیار مطلوب و در معرض دیدی را بوجود می آورد .

چاپ روی آفتابگیر تبلیغاتی خودرو چگونه انجام میشود

چاپ روی این آفتابگیرها بصورت چاپ سیلک می باشد.

قابلیت چاپ تا چندین رنگ بر روی این آفتابگیر ها امکان پذیر می باشد.حداقل تیراژ برای سفارش این آفتابگیرها ۱۰۰۰ عدد می باشد.چاپ روی این آفتابگیرها دارای ماندگاری بالا می باشد.

جهت سفارش سایه بان تبلیغاتی  خودرو کافیست با کارشناسان مجموعه چاپ جوپنزا با شماره تلفن درج شده در سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *