آفتابگیر خودرو یکی از پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی

آفتابگیر تبلیغاتی

امروزه استفاده از هدایای تبلیغاتی تبدیل به یکی از پر طرفدارترین و موثرترین شیوه های بازاریابی شده است که در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد.از مزایای این نوع بازاریابی کم هزینه بودن و جذب بالای مشتری است.موفقیت این شیوه بازاریابی باعث شده است تا در کوتاه مدت استفاده از هدایای تبلیغاتی در بین برندها و شرکت های بزرگ و حتی کسب و کارهای کوچک جایگاه ویژه ای پیدا کند. به طوری که اگر هر کدام از ما نگاهی به اطراف خود بیاندازیم قطعا یکی از این هدایای تبیلغاتی مثل لیوان تبیلغاتی، ساک دستی، خودکار، مداد، جاسوییچی، فندک، سررسید، پاور بانک تبیلغاتی و بسیاری لوازم شخص دیگر را داریم که به ما از طرف شخص یا شرکتی هدیه داده شده است و باعث ماندگاری آن برند یا نام تجاری در ذهن ما شده است. آفتابگیر‌ تبلیغاتی نیز مانند بقیه کالاها و اجناسی که به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده می‌شود به مشتریان هدیه داده می‌شود تا علاوه بر استفاده مفید و کاربردی از آن در خودرو، تبلیغات آن شرکت را نیز انجام دهد.با انتخاب یک هدیه تبلیغاتی بیلبوردی مانند آفتابگیر خودرو، بیشتر از هزینه ای که نموده اید،بازده تبلیغاتی دریافت کنید.

آفتابگیر تبلیغاتی چیست

یکی از لوازم جانبی لازم برای هر خودرویی آفتابگیر خودرو است که با نصب آن هم میتوان از تابش مستقیم نور آفتاب به اتاق خودرو جلوگیری کرد و هم به سلامتی و رفاه سرنشینان خودرو کمک کرد. آفتابگیر تبلیغاتی خودرو با چاپ آرم و لوگوی تبلیغاتی کالای شما بهترین و ارزان ترین بیلبورد تبلیغاتی محسوب میشود. با صرف هزینه اندک برای چاپ آفتابگیر تبلیغاتی و دادن این هدیه مفید به مشتریان خود میتوانید یک شیوه بازاریابی مناسب برای کسب و کار خود فراهم کنید.

آفتاب گیر تبلیغاتی ارزان

آفتابگیر تبلیغاتی ماشین از بسیاری از هدایای تبلیغاتی دیگر به نسبت ارزان تر است که میتواند مشتریان و مخاطبان زیادی را جذب نماید. قیمت یک آفتابگیر تبلیغاتی به کیفیت، ابعاد و نوع چاپ آن بستگی دارد. با استفاده از آفتابگیر تبلیغاتی ارزان به جای هزینه های بالای بیلبوردهای شهری و تلویزیون میتوانید کالای خود را به دیگران معرفی نمایید. برای شیشه جلوی خودرو معمولا مدل های دایره ای با جنس پارچه شمعی به کار میرود و برای شیشه عقب، مدل مربعی استفاده می شود.
قابلیت چاپ لوگو و یا برند شرکت شما در سایز A3 با رنگ دلخواهتان روی آفتابگیر وجود دارد. برای ماشین هایی که شیشه جلوی آن ها کوچکتر باشد آفتابگیر دایره مناسب است. مانند: پراید، سمند و پژو و برای ماشین های مدل بالا با شیشه های بزرگ تر آفتابگیر مربع پیشنهاد می شود. آفتابگیر با رنگ های مختلفی تولید می شود که معمولا یک طرف آن رنگ طوسی ورنگ طرف دیگر به سلیقه مشتری بستگی دارد. چاپ آفتابگیر معمولا با چاپ دستی مانند چاپ سیلک اسکرین انجام می شود.

جنس و مقاومت آفتابگیر تبلیغاتی

آفتابگیر تبلیغاتی از جنس پلاستیک یا مواد شمعی تولید می شود و ضخامتی 3 میلی متری دارد که مقاومت خوبی در برابر نور آفتاب دارد. جنس شمعی آفتابگیر تبلیغاتی علاوه بر آفتاب در هر شرایط آب و هوایی میتواند محافظ مناسبی برای شیشه ماشین باشد. فنر به کار رفته در آفتابگیر تبلیغاتی باعث انعطاف پذیری و نصب راحت آن بر روی شیشه ماشین می شود. در تولید آفتابگیر تبلیغاتی از رنگ های مختلفی استفاده می شود و مشتریان میتوانند متناسب با کسب و کار خود رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنند. بیشتر رنگ هایی که مشتریان سفارش می دهند قرمز، مشکی، صورتی، طوسی، آبی ، و نارنجی می باشد. چاپ رنگی روی آفتابگیر تبلیغاتی ارزان به راحتی انجام می شود . همچنین چاپ سیلک باعث می شود آفتابگیر کیفیت و ماندگاری بالایی داشته باشد.

آفتابگیر تبلیغاتی چه کاربردی دارد

از جمله لوازم جانبی ضروری برای یک خودرو آفتابگیر است. چرا که این وسیله علاوه بر جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید به داخل اتومبیل باعث جلوگیری از گرم شدن بیش از حد خودرو نیز می‌شود. به خصوص در فصل تابستان و در مواقعی که نیاز به پارک اتومبیل در خیابان یا پارکینگ های روباز دارید،آفتاب گیر ماشین یک وسیله ضروری برای اتومبیل شما است. فرض کنید شما یک اتومبیل گرانقیمت دارید و تابش بیش از حد نور خورشید در روزهای گرم تابستان باعث آسیب رسیدن به لوازم داخل خودرو، روکش صندلی ها و… می‌شود و میزان خسارت زیادی برای تجهیزات خودرو شما ایجاد می‌کند. شما خیلی راحت تنها با استفاده از یک آفتابگیر ارزان قیمت می‌توانید از آسیب ها و خسارات جدی به اتومبیل خود جلوگیری کنید.‌
از کاربردهای دیگر این هدیه تبلیغاتی حفظ سلامتی سرنشینان خودرو است.
استفاده از آفتابگیر خودرو علاوه بر محافظت از خودرو شما در برابر نور خورشید موجب سلامت سرنشینان آن نیز خواهد شد، چرا که با جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید به داخل ماشین، مانند یک ضد آفتاب برای سرنشینان خودرو عمل می‌کند و موجب جلوگیری از رسیدن اشعه های مضر خورشید به پوست می‌شود. استفاده از آفتابگیر بغل در مسافرت های طولانی به خصوص برای افرادی که کودک به همراه خود دارند بسیار مناسب است و به شدت توصیه میشود.
 دلیل سوم استفاده از آفتابگیرهای خودرو، جلوگیری از دیده شدن داخل اتومبیل توسط دیگران است. استفاده از آفتابگیرها  به ویژه در هنگام خرید و زمانی که کالاهای خریداری شده در ماشین باقی مانده مفید است همچنین آفتابگیر خودرو شیشه عقب و شیشه‌ های بغل و کناری خودرو باعث ایجاد حریم امن و احساس امنیت و آرامش بیشتری به سرنشینان داخل خودرو میدهد.
یکی دیگر از فایده های استفاده از آفتابگیر تبلیغاتی این است که به راحتی میتوانید بنر زیبا و تابلویی چشمگیر را در معرض نمایش قرار دهید. بدین معنی که میتوان بر روی فضای دایره ای و بزرگی که آفتابگیر تبلیغاتی دارد، چاپی زیبا و چشمگیر درج کرد. در این فضا میتوان لوگوی شرکت ، سازمان و ادارات را به همراه اطلاعات تماس و متنی کوتاه در مورد خدماتی که ارائه میدهیم را درج کنیم.
مزیت برتر آفتاب گیر تبلیغاتی این است هر کجا می روید این تبلیغات با شماست و در واقع یک تبلیغ در حال حرکت برای کالای خود دارید که همه می توانند آن را ببینند. این آفتابگیرها بهترین و مقاوم ترین هدیه تبلیغاتی هستند. عموم مردم با دیدن کالایی که در آفتابگیر تبلیغاتی دیده اند کنجکاو می شوند تا در مورد آن بیشتر بدانند.
آفتابگیر تبلیغاتی ارزان برای تاکسی داران یک ابزار تبلیغاتی بسیار پر رونق به شمار میرود. رانندگان تاکسی روی شیشه بغل از آفتابگیر تبلیغاتی که به سایبان تبلیغاتی تاکسی معروف است استفاده می کنند. چاپ سایبان تبلیغاتی تاکسی مثل سایر آفتابگیرها، چاپ سیلک است و کیفیت جنس آن میتواند متغیر باشد.
چون تاکسی در همه جای شهر درحال حرکت است و افراد مختلفی سوار میشوند و نام و برند چاپ شده روی آفتابگیر را میبینند، ارائه این هدیه تبلیغاتی در بین تاکسی داران میتواند به طور چشمگیر و غیرقابل باوری کسب و کار شما را رونق بخشد.

انواع آفتابگیر خودرو

آفتابگیر خودرو انواع و مدل های مختلفی دارد. انواع مختلف آفتابگیر در رنگ ها و طرح های متنوع وجود دارد که شما بسته به نوع خودروی خود آن را انتخاب می‌کنید. هر اتومبیل آفتابگیر مخصوص به خودش را دارد و برای هر خودرو یک نوع آفتابگیر طراحی شده است. همچنین برای قسمت های مختلف یک خودرو یک نوع آفتابگیر از جمله آفتابگیرعقب، آفتابگیر جلو، آفتابگیر بغل و آفتابگیر سانروف مورد استفاده می‌باشد.
معمولا آفتابگیرهای خودرو به صورت پک کامل خریداری می‌شوند که شامل همه آیتم هایی که در بالا گفته شد می‌شود. البته به صورت جدا و تکی نیز می‌توان این آفتابگیر ها را تهیه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *