آفتابگیر تبلیغاتی کارش چیست؟

آفتابگیر تبلیغاتی

آفتابگیر تبلیغاتی کارش چیست؟آفتابگیرهای تبلیغاتی ماشین طراحی بسیار ساده ای دارند اما دقیقا همان کاری را که لازم است انجام می‌دهند. با تنظیم آفتابگیرها در زیر شیشه جلو اتومبیل، می‌توانید اکثر اشعه‌های نور خورشید را به خارج از خودرو بازتاب دهید. آفتابگیرهای تبلیغاتی ماشین به طور معمول در طراحی تقریبا شبیه یکدیگر هستند زیرا همه آنها باید عملکرد یکسانی را ارائه دهند اما آفتابگیرها یک فضای بسیار مناسب برای نمایش نام تجاری شما دارند.

آفتابگیر تبلیغاتی به اندازه یک بنر بزرگ برای شرکت شما تا هر زمان که گیرنده از آن استفاده می‌کند، خدمت می‌کند تا از گرمای بیش از حد خودرو آنها جلوگیری کند.

آفتاب گیر تبلیغاتی اتومبیل می تواند به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی باشد که طرفداران بسیاری نیز دارد و به علت این که در هنگامی که اتومبیل پارک شده است و در مکان های عمومی و خیابان ها قرار دارد، اشخاص زیادی آن را مشاهده می کنند. اگر آفتابگیر با رنگ و طرحی جالب باشد مطمئنا چشم های زیادی را به خود جلب می کند.

در نتیجه برند و نام محصول و نام شرکت شما دیده خواهد شد. جنس آفتابگیر تبلیغاتی از جنس شمعی می باشد که داخل آن دو فنر با بست های محکم تعبیه شده و براحتی باز و جمع می شود.

چه کسانی از آفتاب گیر تبلیغاتی استفاده میکنند

معمولاً افرادی که دارای خودرو هستند، جهت جلوگیری از نفوذ اشعه خورشید به داخل ماشین، از ابزاری به نام آفتابگیر تبلیغاتی استفاده می کنند. به دلیل اینکه امروزه بر تعداد خودروها افزوده شده است، تهیه و داشتن یک آفتابگیر تبلیغاتی از امور مهم به شمار می آید. مخاطبان هدایای تبلیغاتی که شامل آفتابگیر تبلیغاتی می باشد، صاحبان خودرو هستند.

از مزیت ها و ویژگی هایی که آفتابگیر تبلیغاتی به آن مختص می شود، میتوان به دیده شدن آفتابگیر و نام برند و محصول روی آن اشاره نمود. معمولاً به دلیل اینکه خودرو در مکان های مختلف در سطح شهر پارک می شود و آفتابگیر روی شیشه جلو یا پشت ماشین قرار داده می شود، احتمال دیده شدن نام برند افزایش می یابد.

انواع آفتابگیر تبلیغاتی کدامند

آفتاب گیر تبلیغاتی که یکی از انواع هدایای تبلیغاتی می باشد، دارای انواع مختلفی است. رنگ و شکل و اندازه آفتابگیرها متفاوت می باشد و با توجه به سلیقه افراد مختلف می شود. رنگ آفتابگیرها در صورتی که روشن باشد بهتر است نام برند و محصول به صورت رنگ تیره روی آن چاپ شود.

در صورتی که رنگ آفتابگیر تیره باشد، بهتر آن است که از نام برند در رنگ های روشن استفاده شود. آفتابگیر تبلیغاتی در جنس ها و نوع های مختلفی، طراحی و تولید می شود.

یکی از مزایای آفتابگیر تبلیغاتی که از هدایای تبلیغاتی می باشد، این است که مورد توجه افراد مختلف به خصوص آقایان قرار می گیرد. کارشناسان در موسسات تبلیغاتی، از انواع هدایای تبلیغاتی استفاده می کنند تا نام محصول و برند را نزد مردم معرفی کنند. در صورتی که مخاطبان به درستی شناخته شود، میتوان بهترین هدایای تبلیغاتی را به افراد مختلف ارائه داد. برای نمونه آفتابگیر تبلیغاتی یکی از انواع هدایای تبلیغاتی خاص و مقرون به صرفه است که مشتریان و مخاطبان خاص خود را دارد. هدایای تبلیغاتی تأثیر زیادی در میزان فروش محصولات دارد.

در صورتی که از هدایای تبلیغاتی به درستی و مکان مناسبی استفاده شود، میزان معرفی کالاها و تعداد مشتریان کالا و محصولات افزایش می یابد.

مزیت برتر آفتاب گیر تبلیغاتی این است هر کجا می روید این تبلیغات با شماست و در واقع یک تبلیغ در حال حرکت برای کالای خود دارید که همه می توانند آن را ببینند. این آفتابگیرها بهترین و مقاوم ترین هدیه تبلیغاتی هستند. عموم مردم با دیدن کالایی که در آفتابگیر تبلیغاتی دیده اند کنجکاو می شوند تا در مورد آن بیشتر بدانند.

چرا آفتابگیر تبلیغاتی ماشین هدیه بدهیم

آفتاب گرم و سوزان در تابستان می‌تواند فضای داخلی خودرو را به سونای ناراحت کننده تبدیل کند و اشعه ماوراء بنفش می‌تواند به داشبورد و اثاثیه یا لوازم داخلی خودرو آسیب برساند. آفتابگیرهای اتومبیل با پایین آوردن دمای خودرو و محافظت از هر لوازم داخلی ماشین و همچنین مسافران در مقابل نور خورشید به حل این مشکل کمک می‌کند. آفتابگیرهای تنوع زیادی دارند که می‌تواند شیشه جلو اتومبیل را در حالی که پارک شده و یا حتی پنجره‌های کوچکتر را بپوشاند تا از مسافران در هنگام سفرهای طولانی محافظت کند. مهم نیست که مشتریان شما چه خودرویی دارند، شما باید چیزی را پیدا کنیدکه متناسب با نیاز آنها باشد.

آفتابگیر‌های تبلیغاتی ماشین سفارشی هدیه ای مناسب برای هر فردی است. زیرا در هر خانواده یک خودرو وجود دارد که متناسب با آن نیاز به آفتابگیر نیز نمایان می‌شود. بنابراین به افراد دارای خودرو کمک کنید تا بهترین حمایت ممکن را از خودروی‌شان داشته باشند و همزمان برند خود را تبلیغ کنید. نام تجاری شما در معرض دید طولانی مدت در جهان اطراف قرار می‌گیرد و مشتریان از هدیه شما تشکر می‌کنند.

آفتاب گیر تبلیغاتی یک هدیه تبلیعاتی ارزان میباشد

آفتابگیر تبلیغاتی ماشین از بسیاری از هدایای تبلیغاتی دیگر به نسبت ارزان تر است که میتواند مشتریان و مخاطبان زیادی را جذب نماید. قیمت یک آفتابگیر تبلیغاتی به کیفیت، ابعاد و نوع چاپ آن بستگی دارد. با استفاده از آفتابگیر تبلیغاتی ارزان به جای هزینه های بالای بیلبوردهای شهری و تلویزیون میتوانید کالای خود را به دیگران معرفی نمایید. برای شیشه جلوی خودرو معمولا مدل های دایره ای با جنس پارچه شمعی به کار میرود و برای شیشه عقب، مدل مربعی استفاده می شود.

یکی از محصولات تبلیغاتی بیلبوردی که اغلب نادیده گرفته می شود ، آفتابگیر تبلیغاتی اتومبیل و خودرو است که افراد برای اتومبیل خود در پارکینگ روزانه استفاده می کنند تا از آسیب قطعات داخلی خودرو بر اثر تابش نور مستقیم خورشید و گرم شدن شدید داخل اتومبیل جلوگیری کنند. این یکی از ابزارهای تبلیغاتی عالی است که میتواند مورد استفاده قرار گیرد و براحتی توسط فرد هدیه گیرنده در تمامی نقاط و فضاهای شهری و حتی برون شهری به نمایش درآید.

خصوصا اینکه آفتابگیر تبلیغاتی دارای یک ناحیه و فضای بزرگ برای چاپ و تبلیغات است و می تواند توسط افرادی که از کنار اتومبیل پارک شده در طول سال عبور می کنند دیده شود.

علاوه بر این ، مخاطبین و مردم آفتابگیر خودرو را به عنوان یک هدیه تبلیغاتی دوست دارند و آن را برای سالهای متمادی استفاده خواهند کرد.این هدایای تبلیغاتی بیلبوردی علاوه بر تاثیر و تبلیغ به فرد و شخص مخاطب که هدیه تبلیغاتی ما را دریافت کرده، می تواند تبلیغ و برند ما را در تمامی مکانها و محیطهایی که آن فرد تردد می کند نمایش دهد پس مانند یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک دائما در معرض دید عموم و دیگران هم قرار می گیرد و این همان نتیجه و تاثیری است که با کمترین میزان هزینه به دنبالش هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *