فواید آفتابگیر تبلیغاتی و کاربرد آن

آفتابگیر تبلیغاتی

از فواید آفتابگیر تبلیغاتی خودرو برای داخل ماشین و به منظور جلوگیری از تابش نور خورشید به داخل خودرو طراحی شده است. آفتابگیرها دارای رنگ بندی های متنوعی می باشند و برای همه نوع خودرو طراحی شده اند. جنس بیشتر  آفتابگیرها شمعی است و 2 عدد فنری که در داخ آن قرار گرفته است باعث شده تا باز و بسته کردن آفتابگیر بسیار راحت و ساده شود. ضخامت فنر آفتابگیرهای با کیفیت، 3 میلیمتر و دارای یک کاور می‌باشد که در زمان عدم استفاده بتوانید آن را در کاور مخصوص قرار دهید.

آفتابگیر یک هدیه تبلیغاتی بسیار کاربردی است که دارای وزن سبکی است و امکان چاپ تبلیغات در دوطرف آن وجود دارد. چاپ آفتابگیر تبلیغاتی از نوع سیلک می‌باشد. شما طبق خواسته و سلیقه خود می‌توانید آفتابگیرهای تبلیغاتی را با هر نوع چاپ تبلیغات بر روی آن سفارش بدهید. آفتابگیر های تبلیغاتی که تیراژ تولید آنها برای انواع خودروها 500 عدد است یکی از هدایای تبلیغاتی مقرون به صرفه و در عین حال تاثیر گذار در میان هدیه های تبلیغاتی است.

آفتابگیر تبلیغاتی

تبلیغات بر روی آفتابگیر میتواند بسیار تاثیرگذار باشد

دلایل زیادی برای فواید آفتابگیر تبلیغاتی می‌توان گفت که مهمترین آن‌ها کاربردی بودن و در معرض دید قرار داشتن این محصول است. آفتابگیر تبلیغاتی درست مثل یک بیلبور برای شما عمل می‌کند و در طول روز که شما خودرو خود رابرای ساعت ها در پارکینگ یا خیابان پارک کرده اید تعداد زیادی از افراد آن را می‌بینند و تبلیغات روی آن توجه آن‌ها را به خود جلب می‌کند. این هدیه تبلیغاتی یکی از پرفروش ترین انواع هدایای تبلیغاتی است که بسیار مورد توجه برندها و کسب و کارهای معتبر می‌باشد.

گروه هدایای تبلیغاتی شرکت جوپنزا  یکی از باسابقه ترین تولیدکنندگان آفتابگیر تبلیغاتی است که انواع مختلف آفتابگیر با طرح و چاپ متنوع را در اختیار شما قرار می‌دهد.
آفتابگیر شیشه عقب خودرو یک پرده بسیار مناسب برای شیشه عقب خودرو است که از تابش مستقیم نور خورشید به داخل خودرو جلوگیری می‌کند. این افتابگیرها از کیفیت مناسبی برخوردار است که باعث می‌شود در برابر مقاوم بوده و دچار پوسیدگی نشود. طراحی این پرده به صورتی است که می‌توان از آن در انواع خودروها اعم از پراید، پژو، سمند، و … استفاده کرد. این پرده به علت بافت منحصر به فرد آن از دید سرنشینان خودرو نمی‌کاهد و همچنین باعث نمی‌شود که نور در داخل خودرو کم شود به طوری که راننده اذیت شود.

آفتابگیر تبلیغاتی

مشخصات فنی آفتابگیر شیشه عقب خودرو

اندازه آفتابگیر شیشه عقب خودرو مطابق با ابعاد استاندارد خودروهای داخلی و خارجی صورت می‌گیرد و این سفارش مشتری است که اندازه آنها را تعیین می‌کند. در این محصول از قالب سیمی استفاده شده است که به راحتی در شیشه عقب خودرو جا می‌گیرد و همینطور قابلیت تحرک دارد، به طوری که شما هر وقت که خواستید می‌توانید از آن استفاده کنید.

جنس آفتابگیر شیشه عقب ماشین

جنس آفتابگیر شیشه عقب خودرو از تور بوده و نوع چاپ بر روی آن از نوع سیلیک می‌باشد، بنابراین قرار گرفتن این دو ویژگی در کنار یکدیگر باعث بالا رفتن ماندگاری چاپ و امکان استفاده از آن در برنامه‌های بلند مدت شده است. برای کسانی که به ظاهر خودرو خود اهمیت می‌دهند، ترکیب رنگ بندی آفتابگیر شیشه عقب خودرو از رنگ مشکی بوده و قابلیت هماهنگی با رنگ‌های مختلف فضای داخلی خودرو را دارد.

کلام آخر
آفتابگیر شیشه عقب خودرو به عنوان یک ابزار تبلیغاتی میباشد.از دیگر محصولات تبلیغاتی ارزان می توان به جاکلیدی تبلیغاتی یا ماسک تبلیغاتی اشاره کرد.
اگر چه ابعاد آفتابگیر شیشه عقب خودرو با توجه به اندازه خودروهای داخلی و خارجی متغیر است، این فضا به طور کامل در اختیار تیم‌های تبلیغاتی قرار می‌گیرد که می‌تواند ابزار مناسبی برای تبلیغات شما باشد به طوری که می‌تواند مدت‌ها ذهن هر بیننده را به خود جلب کند. حداقل سفارش این محصول ۲۰۰۰ عددی می‌باشد و مدت تحویلان در محل ۷ تا ۱۰ روز میباشد. شما با دادن سفارشات خود به گروه شرکت جوپنزا موفقیت خود را در تبلیغات موثر و کسب و کارتان تضمین کرده اید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *