آفتابگیر تبلیغاتی برای هدیه دادن

آفتابگیر تبلیغاتی برای هدیه دادن

آفتابگیر تبلیغاتی برای هدیه دادن گزینه مناسبی است و کاربرد های مثبت زیادی دارد , از تابیدن نور آفتاب به داخل خودرو جلوگیری می کند . هر کسی که وسیله نقلیه شخصی داشته باشد، حتما تا به حال برای تهیه آفتابگیر احساس نیاز کرده است. آفتابگیر وسیله‌ای کاربردی است که مانع از ورود نورخورشید به داخل ماشین می‌شود و سرنشینان و وسایل داخل ماشین را از گزند آفتاب، در امان نگه می‌دارد. از دیگر کاربردهای آفتابگیر این است که از ایجاد آثار نامطلوب آن در مواقعی که خودرو متوقف است و رنگ پریدگی و ترک داشبورد جلوگیری می کند.

آفتابگیر تبلیغاتی معمولا در دو مدل مربع و دایره تهیه می‌شود. این آفتابگیر از جنس پارچه شمعی است و داخل آن فنرهایی کار گذاشته می‌شود که شکل و فرم اصلی آن را حفظ کند. این نوع آفتاب گیر معمولا جمع می‌شوند و در یک کاور سوزنی قرار می‌گیرند.
روی آفتابگیر می‌توانید لوگو، نام برند و اطلاعات مورد نیاز خود را چاپ کنید. ابعاد آن تقریبا 70*160 سانت است ولی ابعاد چاپ آفتابگیر شما  نهایت سایز A3 یعنی 42*30 سانت می باشد . اگر می‌خواهید طراحی خاصی برای آفتابگیر داشته باشید حتما از چاپخانه مورد نظر از قبل در مورد ابعاد آن سوال کنید. استفاده از آفتابگیر در ماه‌های گرم سال به اوج خود می‌رسد. معمولا افراد در طول سفر با خود همراه می‌برند. از آنجاکه روی وسیله نقلیه قرار می گیرد، مثل یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک است. افراد زیادی آن را می‌بینند.

آفتابگیر تبلیغاتی

تنوع مدل آفتابگیر تبلیغاتی

آفتابگیر تبلیغاتی دارای انواع مختلفی می باشد مانند آفتابگیر جلو ماشین – آفتابگیر عقب ماشین – آفتابگیر کناری یا رودری

مزایای آفتابگیر تبلیغاتی

آفتابگیر تبلیغاتی کاربرد و مزایای زیادی دارد که چند مورد از مهمترین آنها را در ادامه با هم مطالعه می کنیم

کاربردی بودن آفتاب گیر

آفتاب گیر تبلیغاتی ، یک هدیه کاربردی است. هدیه‌ای نیست که مخاطب بعد از دریافت، آن را به گوشه‌ای بیاندازد و اصلا از آن استفاده نکند. هر کسی که وسیله نقلیه داشته باشد، به آفتابگیر نیاز پیدا می‌کند. بنابراین، هدیه‌ای کاربردی است که ارزش دارد برای آن هزینه کنید و این هدیه را در اختیار مخاطبان خود قرار دهید.

ارزان بودن آفتابگیر ماشین

آفتابگیر ماشین نسبت به بسیاری از هدایای تبلیغاتی دیگر، ارزان‌تر است. قیمت آن با توجه به کیفیت و ابعاد و نوع چاپ، تغییر می‌کند. ولی در مجموع، جزو هدایای تبلیغاتی ارزان است که می‌توانید در تعداد بالا برای مشتریان و مخاطبان خود تهیه کنید.

قابلیت فضای چاپ زیاد

مهم ترین ویژگی آفتابگیر تبلیغاتی این است که طرح مورد نظر، لوگو و نام برند خود را در سطح نسبتا وسیعی چاپ کنید. فضای کافی و وسیعی برای معرفی کار خود دارید. البته باید در نظر بگیرید که این فضای بزرگ به این معنا نیست که باید از طرح‌های شلوغ و پیچیده استفاده کنید. طرح‌های چاپ شده روی آفتابگیر خودرو  معمولا ساده است. اگر می‌خواهید هدیه تبلیغاتی شما واقعا نظر همه مخاطبان را جلب کند، باید سعی کنید طرحی خلاقانه و در عین حال ساده، برای آن طراحی کنید.

استفاده طولانی مدت

آفتابگیر اتومبیل برای مدت طولانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به خصوص اگر کیفیت خوبی داشته باشد تا سال‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و این یعنی تبلیغات شما برای چند سال در معرض دید عموم مردم قرار می‌گیرد. نسبت به بسیاری از هدایای تبلیغاتی، کاربرد طولانی‌تری دارد و موقتی نیست. در انتخاب کیفیت آفتابگیر مورد نظر دقت کنید تا محصولی مرغوب‌ تر و ماندگار تر در اختیار مخاطبان خود بگذارید. هر چقدر هدیه تبلیغاتی باکیفیت‌ تری تهیه کنید، تاثیر بهتری در ذهن مخاطب خود می‌گذارید.

تنوع رنگ آفتابگیر

 

علاوه بر تنوع مدل , آفتابگیر ها می توانند دارای تنوع رنگ نیز باشند . این نکته را یادآوری میکنیم که معمولا یک طرف آفتابگیر رنگ نقره ای دارد و طرف دیگر می تواند دارای رنگ بندی متنوع باشد . شما میتوانید با توجه به برند شرکت خود یک رنگ مناسب انتخاب کنید , البته بهتر است رنگ آفتابگیر را  شاد و تند انتخاب کنید که جلب توجه بیشتری داشته  باشد. رنگ بندی آفتابگیر ماشین در رنگ های مشکی – سورمه ای – زرد – نارنجی – قرمز – سبز – نقره ای – آبی می باشد که همه این رنگ های اصلی خود دارای چند تنالیته رنگ می باشند مثلا آبی آسمانی – آبی شالی – آبی کاربنی و ..

 

سفارش آنلاین آفتابگیر

برای سفارش آنلاین آفتابگیر تبلغاتی می توانید به سایت جوپنزا مراجعه نموده و تعداد مورد نیاز خود را سفارش دهی

چاپ آفتابگیر تبلیغاتی را به تولیدکننده مطمئن بسپارید که از لحاظ کیفیت دوخت و چاپ خیالتان آسوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *