لیوان تبلیغاتی برای هدیه دادن

لیوان تبلیغاتی برای هدیه دادن مناسب است. با حک و چاپ آرم و لوگوی سازمان و شرکتتان بر روی لیوان تبلیغاتی می توانید آن را شخصی سازی نمایید و به دوستان ، بازار هدف مشتریان و سازمان ها و شرکت های مختلف هدیه بدهید امروزه هدایای تبلیغاتی ماندگار است که بصورت روزمره مورد استفاده قرارگیرد . شما می توانید از طریق جوپنزا انواع مختلف لیوان تبلیغاتی را سفارش دهید .

این تنوع شامل لیوان سرامیکی تبلیغاتی | لیوان نشکن تبلیغاتی | لیوان ABS تبلیغاتی | لیوان کاغذی تبلیغاتی | لیوان شیشه ای تبلیغاتی | لیوان فلزی تبلیغاتی | فنجان تبلیغاتی | دمنوش گیاهی | ست کامل لیوان و نعلبکی تبلیغاتی می باشد

لیوان تبلیغاتی
لیوان تبلیغاتی

تصویر گرافیکی مورد نظر و یا آرم و لوگو را می توان در یکطرف و یا دو طرف لیوان چاپ نمود . این سیاست که یک طرف چاپ زده شود و یا دو طرف بحثی مفصل است که به اختصار در اینجا به آن می پردازیم.
اگر یک طرف لیوان تبلیغاتی چاپ بخورد ، معمولا هنگام استفاده از لیوان و نوشیدن چای یا آب آرم شرکت دیده نمی شود . اما اگر در دوطرف چاپ زده شود به هرگونه ای که لیوان را در دست بگیریم ( چپ دست – راست دست ) باز هم آرم و تصویر شرکت نمایان خواهدبود.
عمر این لیوان های تبلیغاتی معمولا بالا است و در انواع مختلف مزایای مختلفی دارند .
مثلا لیوان های سرامیکی را می توان در مایکروویو قرارداد . لیوان های نشکن و ABS از هر ارتفاعی نمی شکنند . لیوان های شیشه ای ظرافت دارند و در داخل مایکروویو هم مقاوم هستند . لیوان های فلزی هم در حالتی مقاوم هستند .

لیوان تبلیغاتی برای هدیه دادن و ماگ تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی ارزان و به مراتب می تواند پرکاربردی و زیبا هم باشد . ماگ تبلیغاتی را می توان در مناسبت های مختلف اهدا کرد و به مخاطبان هدیه داد و تا مدت ها در دیدرس آنان بود.

در نمایشگاه های مختلف می توان لیوان و ماگ تبلیغاتی را به مخاطبان هدیه داد
به عنوان هدیه و در جهت افزایش فالور در شبکه های مجازی به برندگان اهدا نمود
در اتاق همکاران و میز جلسات استفاده نمود
در رویدادهای خیریه و عام المنفعه به افرادی که دراین راه به شما کمک می کنند ، لیوان برند خود را اهدا نمود
در مقالات آتی مزایای هر یک از لیوان ها را شرح خواهیم داد .

تولید محتوا : مسعود /کد محتوا : ۱۴۵1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *